Skvelá práca, ktorú sme v septembrovom Hodnotení Stratégií videli viackrát. Porota jej dala mimoriadne body, a to v rôznych kategóriách.
V Influencer marketingu fungovala najlepšie. Od zadávateľov dostala v priemere 7,20 bodu, od kreatívcov agentúr ešte o desatinku viac. Super robota, Made by Vaculik!
V článku sa ku kampani vyjadria porotcovia a pozrieme sa tiež na to, ako dopadli ostatné prihlášky.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov. Zostáva vám 86% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-10-16 14:46:21 - Feat.: - Title: Digital social media: Orange a Made by Vaculik uspeli v ďalšej kategórii
02 - Modified: 2024-10-16 14:10:43 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: V ostrej konkurencii zabodovali Lupiči od Kauflandu
03 - Modified: 2024-10-16 13:54:42 - Feat.: - Title: Craft: SWIPE pôsobí cook, trendy a výrazne. Aj preto vyhral septembrové Hodnotenie Stratégií
04 - Modified: 2024-10-16 14:25:05 - Feat.: - Title: Online film a video: Krásne spracovanie a silný odkaz, hodnotí porota Influendcérky
05 - Modified: 2024-10-16 13:56:23 - Feat.: - Title: Promo & Activation, Event a Media: Slovnaft BAjk zaujal neopozeranou mechanikou