StoryEditor

PR: Nešťastný timing, problematická práca, ktorá ešte viac polarizovala

06.11.2023, 16:48
Autor:
redred

Takto hodnotí porota vizuály pre DPOH z dielne Robera Slováka. 

Porota októbrového Hodnotenia Stratégií strávila najviac času pri kategórii PR. O to prekvapivejšie, že do kategórie prišla iba jedna prihláška. Keď ju však zadávatelia aj kreatívci dostali na stôl a mali sa k nej vyjadriť, debatám nebolo konca. 

O čo išlo? 

Agentúra Róbert Slovák a jeho priatelia poslala svoju kontroverznú prácu Vitráž pre Divadlo Pavla Országha Hviezdoslava, ktorá v letných mesiacoch doslova pobúrila časť Slovenska. Ozvali sa proti nej politici a protestovalo sa pred divadlomm. 

Viac sa tejto práci priamo s jej autorom venujeme v nasledujúcom podcaste: 

image

Vôbec som nerátal s tým, že debata okolo vizuálu pre DPOH bude taká divoká. Na podobnú vlnu odporu voči reklame si nespomínam

Ale späť k hodnoteniu. Už pri kategóriách Vizuál a OOH začalo byť jasné, že porotcovia majú množstvo výhrad. V kategórii PR bola diskusia najostrejšia a body mizerné. 

Možno prekvapivé, keďže PR výstupov a verejných debát bolo neúrekom. 

Čo stálo v prihláške? 

"Našou úlohou bolo odkomunikovať nový positioning divadla, ukázať aké hodnoty vyznáva a akým témam sa venuje. Všetko toto sme zobrazili formou vitráže, ktorá je typická pre budovu DPOH. Spontánne sme získali mediálny priestor v médiách relevantných pre cieľovú skupinu ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-11-07 14:32:54 - Feat.: 0 - Title: PR: Nešťastný timing, problematická práca, ktorá ešte viac polarizovala 02 - Modified: 2023-11-06 15:50:15 - Feat.: 0 - Title: Celá porota zdieľa hodnoty "bratislavskej kaviarne", ale stúpiť na otlak polovici Slovenska je skôr provokácia ako propagácia 03 - Modified: 2023-11-06 14:46:24 - Feat.: 0 - Title: Craft: Príťažlivé edukačné video? Je to možné, ak sa spojí THIS IS LOCCO a Kaufland 04 - Modified: 2023-11-06 16:15:53 - Feat.: 0 - Title: Zadávatelia a agentúry majú rozdielne pohľady. Občas zabúdame, na čo tu reklama vôbec je 05 - Modified: 2023-11-06 14:45:50 - Feat.: 0 - Title: Nevýslovne dobrá ponuka Hyundai: Je to veľmi podarená kampaň a skvelý insight, chváli porotca 06 - Modified: 2023-11-06 13:12:30 - Feat.: 0 - Title: Online film a video vyhrala práca s posolstvom, z ktorého mrazí
01 - Modified: 2024-01-09 10:28:05 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Toto sú absolútni víťazi 2023 02 - Modified: 2024-01-05 08:28:09 - Feat.: - Title: Audio reklama: Víťazom kategórie je práca pre Fortunu 03 - Modified: 2024-01-05 08:12:22 - Feat.: - Title: Selfpromo: Elite/Monday Lovers sa spojili so Zomri a výsledkom je parádna práca 04 - Modified: 2024-01-05 07:56:56 - Feat.: - Title: PR: Bucket of doubts získala skvelé body 05 - Modified: 2024-01-05 07:41:36 - Feat.: - Title: Najlepšiu kampaň za december má EFFE a Ekotopfilm/Envirofilm
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 22:14