Pravým headlinerom na festivale sú tvoji priatelia. Odkazuje Pilsner.
StoryEditorKampaň: Kráľovská kategória neurobila dieru do sveta
Výnimočnú prácu, ktorá by si vyslúžila od poroty miestenku vo finále, sme nenašli.
Oko poroty býva pri kategórii Kampaň prísne. A právom. Ak chce práca zabodovať, musí priniesť niečo výnimočné vo viacerých formátoch.
Pozrite si, ako to dopadlo na aprílovom Hodnotení Stratégií.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 74% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-10 12:04:29 - Feat.: 0 - Title: Na aprílovom Hodnotení Stratégií sa stretli viaceré výnimočné a tiež solídne práce. Z jednej mám zimomriavky
02 - Modified: 2023-05-10 10:11:36 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Kreatívci boli prísni, do ročného finále z apríla nejde nik
03 - Modified: 2023-05-10 09:42:44 - Feat.: 0 - Title: OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce
04 - Modified: 2023-05-10 08:21:46 - Feat.: 0 - Title: TV reklama: Víťaz bol krásne natočený a vypointovaný
01 - Modified: 2024-07-24 09:51:17 - Feat.: - Title: Bude AI na sociálnych sieťach klientom pomáhať, alebo naopak?
02 - Modified: 2023-12-28 10:00:00 - Feat.: - Title: Reklama je turbulentné prostredie, kde si každý musí nájsť svoju vlastnú cestu
03 - Modified: 2023-11-08 13:28:42 - Feat.: - Title: Active24 má odpoveď na všetky nevhodné darčeky na secret Santu. Inšpiroval sa známym seriálom
04 - Modified: 2023-10-20 07:28:53 - Feat.: - Title: Websupport v novej kampani stavil na netradičné médium - garážové dvere
05 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr)