StoryEditor

OOH: Vyhrala jednoduchosť a elegancia. Do finále idú všetky tri prihlásené práce

10.05.2023, 11:42

Bilboardy agentúry Róbert Slovák a jeho priatelia pre Očnú kliniku Veselý sa stali jasnými víťazmi kategórie. 

Martin Woska vo svojom texte k aprílovému Hodnoteniu Stratégií napísal: "....má v sebe niečo magické až hypnotické, čo neviem úplne opísať, ale mám z toho zimomriavky." 

Ktorej práci táto veta smerovala? Predsa víťazovi kategórie OOH: Všetko, čo vám na očiach vidíme. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-10 08:52:52 - Feat.: 0 - Title: Influencer marketing: Značka stavila na istotu a vyšlo jej to. Kritika smeruje k použitiu iba osvedčených influencerov 02 - Modified: 2023-05-11 07:35:16 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Socialists prevalcovali konkurenciu 03 - Modified: 2023-05-10 08:54:09 - Feat.: 0 - Title: V katégórii Online video sme našli prácu mesiaca aj doterajšieho ročníka
01 - Modified: 2024-11-15 19:57:18 - Feat.: - Title: Vianočnou reklamou Telekomu sme dokázali, že vieme byť svetoví 02 - Modified: 2024-10-28 08:07:24 - Feat.: - Title: Filip je pre nás veľký motivačný booster 03 - Modified: 2024-09-04 12:46:46 - Feat.: - Title: ZSSK spúšťa novú náborovú kampaň „Držíme Slovensko v pohybe“ 04 - Modified: 2024-08-16 08:17:01 - Feat.: - Title: „Zvaľte to na nás,“ odkazuje Telekom v novej kampani 05 - Modified: 2024-05-27 09:21:38 - Feat.: - Title: Stredoslovenská energetika mení svoju kreatívu. Kto je EnergiQa?
menuLevel = 2, menuRoute = news/hodnotenia, menuAlias = hodnotenia, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 04:25