Augustové kolo hýrilo takmer všetkými stupňami hodnotenia. Takmer, lebo svetová reklama sa v lete nepodarila. Ale lesná nabíjačka od Telekomu alebo vizuál Coca-Coly pre olympijské hry mali k tomu určite blízko.
Prevažovali našťastie tie lepšie hodnotené reklamy – na hranici predvídateľnosti a kompetentnosti až prospešnosti. Zaujala jednoduchá myšlienka rapujúcej veveričky pre e-shop Kimbino, excelentná vizuálna produkcia s jasným posolstvom pre Websupport.
Hračkou s gýčom a exotickým klišé pozitívne vyrušila aj reklama na lieky proti cestovateľskej hnačke. V kompetentnej reklame pokračuje určite Kaufland, no online video Zaváranie je späť už atakuje hranicu reklamnej etiky.
Zaujala séria na Flowers Drive, aj keď pridaná hodnota využitia celebrít v reklame je menšia, ak nie je podporená aj dobrým príbehom, vtipom či reklamným twistom.
Najviac diskusií vyvolal post Zastúpenia Európskej komisie na Slovensku. Máme radi trefné reklamy, čo provokujú, otvárajú celospoločenské témy. LGBT symbolika s provokačným headlinom ako parafráza na to, že EÚ zakázala používať plastové paličky na balónoch a v copy veľa „tolerancie“... Cesta odovzdania reklamného posolstva dlhšia ako Cesta hrdinov SNP.
A ešte nabíjačka! Idea. Prevedenie. Napojenie na produkt a značku. Ešte aj eko bez washingu. Mega!
Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.