V tomto kole sme udeľovali „známky“ symbolicky počas prvého dňa školského roka. Našťastie, agentúry sa pripravili poctivo, a preto si viacero prác zaslúžilo dobré hodnotenia.
V kategórii TV spotov sa páčil Kaufland, ktorý pokračuje vo funkčnej sérii s hviezdami a legendárnou pani upratovačkou, ktorá zmenila povolanie na predavačku. A sedí jej to rovnako dobre. Nestratil sa ani Websupport so svojím novým komunikačným konceptom a strategickým využitím dištinktívnych prvkov v podobe netradičného maskota a vizuálneho štýlu. Byron Sharp by bol spokojný.
Veľa sa diskutovalo o pokračovaní Bejby Blue pre Tatra Banku, ktoré bolo opäť audiovizuálne na jednotku s hviezdičkou, ale pre niektorých porotcov zaostával obsah za formou. Mňa osobne však myšlienka materializmu vs. investície do seba chytila. Kladne boli hodnotené aj práce od ČSOB s ekologickým kontextom. Či už to bola (ne)živá panoráma alebo burger budúcnosti s výborne zvoleným influencerom.
Dobrú energiu malo aj hodnotenie Telekom nabíjačky v prírode. Takto sa robí pekná a funkčná netradička. A na pomyselný Olymp sa vyšvihol aj vizuál pre Coca-Colu, v ktorom sme ocenili čistotu nápadu a prevedenia, ktorou sú známe aj zahraničné práce pre túto značku.
Prehľad prihlásených prác a ich bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.