Kamil Charvát
Chief Operating Officer
MUW Saatchi & Saatchi
Brand purpose je trending téma, ktorá sa často dostáva na pretras, či už v online diskusiách na Linkedin, osobných s klientmi, prípadne pri prezeraní case studies svetových aj lokálnych prác. V tejto súvislosti som si všimol, že jeho chápanie aj prínos sú vnímané pomerne široko – od apologétov, ktorí ho vnímajú ako univerzálne riešenie pre každú značku, až po odmietačov, ktorí ho považujú len za ďalší zbytočný buzzword. A niekde medzi nimi som našiel dve zistenia týkajúce sa témy brand purpose, o ktoré by som sa tu rád podelil.
Tým prvým je, že áno, hoci sa teraz o brand purpose veľa hovorí a píšu sa články do Stratégií, napokon to nie je úplne nová vec. Svoju relevanciu a rolu v spoločnosti hľadali značky dávno pred tým, ako sa brand purpose stal trendom. Slovak Telekom v minulosti nazýval misiou svoju rolu digitalizátora Slovenska, teda firmy, ktorá inovuje a posúva Slovensko smerom do digitálnych čias.
Ako sieťový líder, ktorého infraštruktúru využíva väčšina veľkých firiem a má výborné pokrytie na celom Slovensku, v rámci ESG podporuje digitálne vzdelávanie mladých ľudí v programe Enter....
Zostáva vám 85% na dočítanie.