Tomáš Bezák
Head of Corporate Communications
Lidl
Brand purpose funguje vtedy, ak je uveriteľný, teda ak sa značka nehrá na niečo, čím nie je, a keď splní svoj prísľub voči zákazníkom. Misia Lidla znie: Našim zákazníkom ponúkame najlepší pomer medzi kvalitou a cenou pomocou jednoduchého a udržateľného konania.
V tejto vete sú obsiahnuté naše základné atribúty: orientácia na zákazníka, čo najvyššia kvalita sortimentu za čo najlepšiu cenu, jednoduchosť nákupu a procesov, fokus na trvalú udržateľnosť a spoločenskú zodpovednosť.
Peter Holík
Head of Marketing Communications
Slovenská sporiteľňa
Brand Purpose je v Slovenskej sporiteľni dôležitá téma, pretože naša líderská značka je silno ukotvená v misii prispievať k prosperite celej krajiny. My nechceme byť len úspešní, ale aj prospešní. Z brand purpose našej...
Zostáva vám 85% na dočítanie.