FacebookReuters
StoryEditor

Ako sa zmenia politické online reklamy?

19.10.2017, 14:19
Na základe súčasnej kontroverzie okolo platených reklám a ďalších politických aktivít na sociálnych sieťach sa podľa spravodajského webu NPR rysujú niektoré zmeny v amerických zákonoch.

Tieto zmeny by mali narovnať mediálne prostredie. Dnes je totiž napríklad politická reklama v televízii či v tlači zákonom regulovaná.

Informácie o platcovi

Musí povedzme obsahovať informácie o tom, kto ju zaplatil. „Senátori teraz pracujú na legislatíve, ktorá by vyžadovala od webových platforiem, teda aj od Googlu a ďalších, aby uverejňovali mená ľudí a organizácií, ktoré zaplatili viac ako 10-tisíc dolárov za volebné reklamy,“ hovorí analytička Laura Sydellová.

Nové pravidlá
Facebook už teraz zavádza nové pravidlá pre volebné kampane podobné tým, ktoré platia pre predvolebné reklamy v Česku. Reklama napríklad bude musieť obsahovať informáciu o tom, kto ju platil. Túto informáciu bude sociálna sieť overovať.

01 - Modified: 2024-11-22 06:29:18 - Feat.: - Title: Kim Čong-un obvinil Spojené štáty zo zvyšovania napätia 02 - Modified: 2024-11-22 05:52:52 - Feat.: - Title: Ruský útok na mesto Sumy si vyžiadal dve obete 03 - Modified: 2024-11-22 05:36:18 - Feat.: - Title: Trump si za ministerku spravodlivosti vybral bývalú prokurátorku Pam Bondiovú 04 - Modified: 2024-11-21 23:00:00 - Feat.: - Title: Ako zo Šialeného Maxa. Wagnerovci verbujú do Afriky, sľubujú pokojnú službu a množstvo výhod 05 - Modified: 2024-11-21 21:53:32 - Feat.: - Title: Použitie novej ruskej rakety stredného doletu je znepokojivé, chcú Kyjev zastrašiť, tvrdí OSN
menuLevel = 2, menuRoute = focus/zahranicie, menuAlias = zahranicie, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
22. november 2024 08:15