FacebookReuters
StoryEditor

Ako sa zmenia politické online reklamy?

19.10.2017, 14:19
Na základe súčasnej kontroverzie okolo platených reklám a ďalších politických aktivít na sociálnych sieťach sa podľa spravodajského webu NPR rysujú niektoré zmeny v amerických zákonoch.

Tieto zmeny by mali narovnať mediálne prostredie. Dnes je totiž napríklad politická reklama v televízii či v tlači zákonom regulovaná.

Informácie o platcovi

Musí povedzme obsahovať informácie o tom, kto ju zaplatil. „Senátori teraz pracujú na legislatíve, ktorá by vyžadovala od webových platforiem, teda aj od Googlu a ďalších, aby uverejňovali mená ľudí a organizácií, ktoré zaplatili viac ako 10-tisíc dolárov za volebné reklamy,“ hovorí analytička Laura Sydellová.

Nové pravidlá
Facebook už teraz zavádza nové pravidlá pre volebné kampane podobné tým, ktoré platia pre predvolebné reklamy v Česku. Reklama napríklad bude musieť obsahovať informáciu o tom, kto ju platil. Túto informáciu bude sociálna sieť overovať.

01 - Modified: 2024-11-05 15:02:03 - Feat.: - Title: USA a Južná Kórea posilňujú spoluprácu v oblasti jadrovej energie 02 - Modified: 2024-11-05 14:01:27 - Feat.: - Title: Keď hlasy nestačia: Prečo sa v USA nemusí stať prezidentom ten, kto získa viac hlasov? 03 - Modified: 2024-11-05 11:23:14 - Feat.: - Title: Rusko a Irán podľa USA zintenzívnili dezinformačnú kampaň 04 - Modified: 2024-11-05 14:27:13 - Feat.: - Title: Voľby v USA: Predpoveď z Guamu, modrý posun a kedy spoznáme prezidenta? Čo sú kľúčové momenty volieb 05 - Modified: 2024-11-05 10:49:07 - Feat.: - Title: Napätie na trhu s ropou
menuLevel = 2, menuRoute = focus/zahranicie, menuAlias = zahranicie, menuRouteLevel0 = focus, homepage = false
05. november 2024 16:22