Nová 12-mesačná kampaň so širokým záberom sa zameriava na viac produktov na viacerých trhoch.
Spoločnosť Epson a Usain Bolt budú ďalších 12 mesiacov pokračovať vo svojom poslaní poskytovať domácnostiam a malým firmám v Európe tlač bez atramentových kaziet. Táto popredná firma v oblasti globálnych technológií predĺžila svoje partnerstvo s najlepším šprintérom všetkých čias.
Na základe úspechu minuloročnej kampane sa Usain Bolt, najrýchlejší muž sveta, opäť stane tvárou tlačiarne EcoTank spoločnosti Epson v novej kampani propagujúcej nákladovo úspornú tlačiareň.
Nová kampaň sa rozšíri aj na ďalšie špičkové produkty spoločnosti Epson, vrátane projektorov pre domáce kino, veľkoformátových profesionálnych tlačiarní, firemných skenerov a tlačiarní štítkov.
Viac ako 75 miliónov Európanov už videlo Usaina Bolta v minuloročnej kampani v hlavnej úlohe vedľa produktov EcoTank spoločnosti Epson.
Kampaň, ktorá zahŕňala reklamy v televízii, na billboardoch, online, v predajniach, na sociálnych sieťach a PR, pomohla spoločnosti Epson udržať si pozíciu popredného svetového dodávateľa atramentových tlačiarní.
Od uvedenia v roku 2010 sa na celom svete doteraz predalo viac ako 70 miliónov tlačiarní EcoTank a 8 z 10 tlačiarní s atramentovými nádržkami v Európe vyrobila práve spoločnosť Epson.
V novej kampani, ktorá sa začne koncom mesiaca v Európe a Afrike, sa osemnásobný olympijský víťaz Usain Bolt objaví v ďalších zábavných reklamách v predajniach, online, na sociálnych sieťach a na billboardoch. V niektorých krajinách sa od začiatku roka 2023 objaví aj v novej televíznej kampani.
Usain Bolt bude svojim typicky pohodovým štýlom predvádzať, že s tlačiarňou EcoTank môžete v duchu hesla „Just Fill and Chill“ („Doplň a užívaj“) bezproblémovo a bez atramentových kaziet tlačiť až tri roky1 a ušetriť až 90 % nákladov na tlač2. Pri tlačiarňach nemusíte riešiť kazety, pretože sú namiesto toho vybavené fľaštičkami s atramentom. Jedna séria fľaštičiek s atramentom zodpovedá atramentu v 66 kazetách, čo zabezpečuje tlač s mimoriadne nízkymi nákladmi v domácnostiach a menších kanceláriách.
Maria Eaglingová, marketingová riaditeľka spoločnosti Epson Europe, o partnerstve hovorí: „Ľudia možno nepovažujú tlačiarne za tak zaujímavé ako iné spotrebiteľské technologické produkty, ale Usain Bolt výrazne pomáha dostať naše nízkonákladové tlačové riešenia medzi ľudí príjemným a zábavným spôsobom, aký si ľudia zapamätajú.
Spätná väzba od našich zákazníkov a skvelé výsledky, ktoré sme doposiaľ v rámci tejto činnosti zaznamenali, potvrdzujú, že Usain Bolt je pre nás skutočne ideálnym partnerom, pretože stále viac ľudí vníma, že tlačiť neznamená len stále riešiť atramentové kazety. Tešíme sa, keď s vami budeme môcť zdieľať nový obsah, ktorý sme vytvorili, a som si istá, že si jeho sledovanie všetci užijú.”
Čo hovorí Usain Bolt: „Prvý rok práce pre Epson som si naozaj užil. Tohtoročná kampaň bola natočená v Londýne len za štyri dni a hoci sme mali veľa náročnej práce, zvládol som všetko vrátane lietania na kúzelnom koberci, objavovania sa spod pohoviek, jogu, varenie, žonglovanie a dokonca aj hádzanie s fľaštičkou atramentu! Všetko sa v pravý čas dozviete, ale úprimne môžem povedať, že tlač nikdy nebola taká zábava.”