Hovoria finančné reklamy všetko?
Keď sa v najmenších písmenkách nachádzajú tie najdôležitejšie detaily. S čím sa potýka finančný sektor v reklamnej praxi? Kto to tak nariadil? Čo sa za tým skrýva? A ako to vníma spotrebiteľ, keď ide o jeho peniaze?
Termín: štvrtok 27. októbra, 8.30 hod. – 10.00 hod.
Miesto: Kaviareň Foxford, Obchodná ulica (horné poschodie kníhkupectva Martinus), Bratislava
Spíkri:
Martin Ranuša, Prvá stavebná sporiteľňa: Pár slov o náročnosti hovoriť zrozumiteľne a o dôležitosti správneho výberu partnera na tvorbu komunikácie finančných produktov.
Slavo Danko, Istropolitana Ogilvy: Je etika v bankovej reklame oxymorón? Aké sú očakávania jednotlivých subjektov podieľajúcich sa na bankovej komunikácii od reklamy? Ako sa reklamná agentúra vysporadúva s obsahovými a formálnymi obmedzeniami v bankovej komunikácii?
Maroš Ovčarik, FinancnyKompas.sk, Arbitrážna komisia RPR: Čomu sa v reklame vyhnúť, aby spotrebiteľ nemal pocit, že ho banky chcú „ošklbať“?
Vstupenky: 5 € (suma zahŕňa vstup, kávu a raňajky).
Registračný formulár spolu s ďalšími informáciami nájdete na www.ranajkysreklamou.sk