Plzeňský Prazdroj rozširuje svoje portfólio na Slovensku o pivo Radegast vo fľaši a plechovke. Doteraz bol dostupný len v čapovanom variante, po novom je k dispozícii už aj na pultoch obchodov.
Radegast, spadajúci do portfólia Plzeňského Prazdroja, reaguje na stále väčšiu obľubu čapovaného variantu svojho ležiaka Radegast Ryze Hořká 12 na slovenskom trhu. Po novom si tak budú môcť jeho priaznivci vychutnať fľašový alebo plechovkový variant svojho obľúbeného piva, ktoré bolo niekoľkokrát ocenené v degustačnej súťaži České pivo a získalo napríklad aj zlatú medailu v Australian International Beer Awards. Radegast je tiež nositeľom chráneného zemepisného označenia České pivo, ktoré garantuje použitie tradičných surovín a varných postupov.
„Horká chuť piva je celosvetovým trendom a ťahá aj na Slovensku. Z našich reštaurácií a podnikov na neho máme pozitívnu spätnú väzbu. Týmto krokom vychádzame v ústrety spotrebiteľom, ktorí si svoju obľúbenú značku žiadali tiež v obchodoch,“ hovorí Martin Grygařík, obchodný riaditeľ Plzeňského Prazdroja Slovensko.
„Pivo Radegast sa vždy vyznačovalo vysokou horkosťou, ktorú mu vdýchol prvý sládok Jaromír Franzl, keď v pivovare Radegast v Nošoviciach 3. decembra 1970 uvaril prvú várku piva. Odvtedy sládkovia pivovaru pokračujú v tomto "horkom" odkaze a dodnes varia správne horké pivo,“ hovorí Mária Dzureková, brand manažérka značky Radegast.
Radegast Ryze Hořká 12 bude dostupná v obchodných reťazcoch Metro, Terno, Coop Jednota, CBA, Fresh, MILK-AGRO, Billa, Tesco, Kaufland a Lidl.
Do portfólia značiek spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko patrí okrem Radegastu aj Pilsner Urquell, Šariš, Velkopopovický Kozel, Gambrinus, Topvar, Smädný Mních, Excelent, nealkoholické pivo Birell a cider Frisco.