Spoločnosť Coca-Cola uvádza do bežného predaja na slovenskom a českom trhu produkty prémiovej kávy Costa Coffee. Na Slovensku bude zatiaľ dospupná v obchodných reťazcoch Tesco, Kraj a Metro, a tiež v obchodoch Rohlík, Košík a Makro.
Spoločnosť plánuje ďalej rozširovať dostupnosť produktov aj do ostatných predajných reťazcov na oboch trhoch a celé portfólio si zákazníci môžu zakúpiť aj vo všetkých Costa Coffee kaviarňach. Slovensko a Česko patria do prvej vlny 15 krajín, z celkového plánovaného počtu 28 krajín, kde sú produkty Costa Coffee v retaile dostupné.
Jednu z najväčších globálnych akvizícií v hodnote 4,3 miliardy eur dokončila spoločnosť Coca-Cola v minulom roku. Rozšírila tak svoje portfólio o jednu z najviac rastúcich kategórií na svete.
„Zaradením značky Costa Coffee do ponuky ešte viac rozširujeme skvelé nápojové portfólio skupiny Coca-Cola a napĺňame tak aj našu dlhodobú stratégiu sprevádzať zákazníkov 24 hodín 7 dní v týždni – od raňajok až po večerný relax," vysvetľuje Dan Timotin, generálny riaditeľ Coca-Cola HBC pre SR a ČR.
Káva Costa Coffee je legendou aj synonymom kvality, ktorá bola doteraz výsadou skúsených Costa baristov. „Bratov Costových stálo 112 pokusov, kým priviedli na svet jedinečnú receptúru Mocha Italia a dodnes sú pri jej výrobe dodržiavané rovnako prísne pravidlá a vysoké štandardy, ktoré spĺňa iba 5 percent všetkých vypestovaných kávových zŕn. Na celú produkciu navyše dohliada kávový majster Gennaro Pelliccia, ktorého jazyk je poistený na 10 miliónov libier,“ hovorí Milan Baka, riaditeľ kávovej divízie Coca-Cola HBC pre ČR a SR.
Costa Coffee od roku 2010 mnohokrát vyhrala titul Najlepšieho európskeho kaviarenského reťazca, v rámci prestížnej súťaže European Coffee Awards. Od minulého roka sa aj Slovensko, so svojou prvou kaviarňou Costa Coffee v Bratislave, zaradilo medzi 32 krajín sveta, v ktorých je dnes celkom 3 820 kaviarní.
„Slováci, rovnako ako Česi, milujú kvalitnú kávu a my sme radi, že sa nám podarilo priniesť naše ikonické kaviarne aj na slovenský trh. Skvelá káva je už 12 rokov našou prioritou. Costa Coffee si však nezakladá len na kvalite, ale aj na podpore plantážnikov, vďaka ktorým sa k nám dostávajú tie najkvalitnejšie zrnká kávy na svete – 100 percent z nich má certifikát Rainforest Alliance. Zodpovedné podnikanie je pre nás rovnako veľmi dôležité, preto aj v našich kaviarňach postupne obmedzujeme jednorazové plasty a úplne sa ich zbavíme najneskôr do konca budúceho roka." dopĺňa Aleš Fránek, riaditeľ siete kaviarní Costa Coffee v ČR a SR, ktorú prevádzkuje spoločnosť Lagardère Travel Retail.