Spoločnosť Exeltis v spolupráci s komunikačnou agentúrou DIVINO pripravila komunikáciu vaginálneho gélu LactoFeel, na ktorú oslovila víťazku súťaže SUPERBLOGER 2019, Niku Vujisić.
Téma nepríjemného intímneho zápachu je pre mnohých tabu a nepripisujú mu náležitú váhu. Pojem vaginálny gél je v súčasnosti ešte pre množstvo žien veľkou neznámou alebo, a to je ešte horšie, na svoj intímny problém volia nesprávny produkt.
Komunikácia prebehla prostredníctvom troch príspevkov uverejnených na Instagrame, v ktorých Nika naplno využila svoju kreativitu a pod každým z príspevkov rozpovedala príbeh súvisiaci s problémami v intímnych partiách. Prvá z poviedok hovorí o labutej vernosti, druhá zachytáva pýchu pávice a v poslednej sa upriamila na nevraživosť medzi myšami a ľuďmi.
O úspešnosti kampane svedčí aj množstvo pozitívnych reakcii od Nikiných fanúšikov, ktorí ocenili tento netradičný spôsob spolupráce.