Výrobca legendárnej rybacej špeciality, Ryba Žilina, pripravil pre fanúšikov tresky novú letnú súťaž. Ten, kto si v období prázdnin vychutná akúkoľvek žilinskú tresku, hoci aj na netradičnom mieste, tento moment zachytí a svoju kreatívnu fotku pridá na súťažný web, je v hre o denné a týždenné výhry. Navyše, na záver je pripravená hlavná cena na doslova „najvyššej úrovni“.
Všetky výhry sa priamo asociujú s prívlastkom „slovenské“ a užívaním si krás našej krajiny. Súťaž „Vystrč rožky!“ je súčasťou aktuálnej komunikácie, na ktorej Ryba Žilina spolupracuje s kreatívnym štúdiom CUBE studio.
Tohtoročné letné prázdniny sa budú niesť vo výraznejšej miere v znamení dovolenkovania doma na Slovensku. Ryba Žilina ako výrobca jednej z najtypickejších, čisto slovenských delikates, sa rozhodla spojiť konzumáciu tresky počas júla a augusta s hravou výzvou zasúťažiť si. Stačí sa pritom iba odfotiť pri vychutnávaní si akejkoľvek tresky značky PRETO Ryba Žilina a pridať fotku cez registračný formulár do spoločnej galérie letných momentiek, ktorá bola vytvorená na kampaňovej stránke výrobcu www.podhladinou.sk.
V období od 1. júla do 31. augusta vyžrebuje organizátor súťaže každý deň jedného výhercu, ktorý získa jeden zo 62 ruksakov slovenskej značky Ammyla. Spojitosť s lokálnou značkou ručne vyrábaných „spoločníkov“ na turistiku nie je náhodná. „Našim verným zákazníkom chceme dať extra motiváciu k vychutnávaniu si tresky, a to špeciálne počas bezstarostných chvíľ strávených v rôznych kútoch našej krajiny. Pritom sme sa v rámci konceptu výhier rozhodli spojiť s čisto lokálnymi výrobcami a poskytovateľmi služieb cestovného ruchu na našom krásnom Slovensku,“ hovorí generálny riaditeľ Ryba Žilina Michal Britvík. V tomto duchu sa okrem denných výhier hrá po každom z 9 súťažných týždňov aj o wellness pobyt na dve noci s polpenziou pre dve osoby v kúpeľoch Spa Aphrodite v Rajeckých Tepliciach. A na konci súťaže žilinská „zlatá rybka“ dopraje jednému šťastlivcovi legendárnu noc pre dve osoby priamo na Lomnickom štíte.
Letná súťaž je zákazníkom komunikovaná primárne kampaňovým videospotom a obsahom na sociálnych sieťach. POS nosičmi informácie o súťaži sú aj špeciálne letné viečka na obaloch najpredávanejšej Tresky Exklusiv. Komunikačný mix dopĺňa aj printová a OOH inzercia. Súťaž „Vystrč rožky!“ priamo nadväzuje na aktuálnu kampaň „Pod hladinou“, ktorú pripravila Ryba Žilina v novej spolupráci s kreatívnym štúdiom CUBE studio. Jej cieľom je zákazníkom otvorene komunikovať spôsob výroby žilinskej tresky a poukázať na jej kvalitu.