Pozícia prvých top 10 hráčov v rámci rebríčka top zadávateľov reklamy na Slovensku za rok 2022 ostala takmer identická s predchádzajúcim rokom. Takáto nezvyčajná situácia sa drží už dva roky. V minulosti, pred piatimi-šiestimi rokmi, sme boli zvyknutí na to, že na nás najviac číhala reklama od telco operátorov a bánk. Dnes takmer polovica zadávateľov z top 10 zadávateľov reklamy patrí retailovým reťazcom ako Lidl, Kaufland, Coop Jednota či Billa. Slováci evidentne radi nakupujú potraviny, jedia a azda aj varia.
Najviac rástol sektor Nápojov alko a nealko
Kantar monitoruje reklamy z 27 sektorov na Slovensku. Sektory sa rozdeľujú na takmer 900 segmentov od Advokátskych kancelárií až po Zváraciu techniku a segmentácia reklám je čo najpodrobnejšia.
Zostáva vám 87% na dočítanie.