Limitovanú edíciu IMT Smile bude sprevádzať v online priestore kampaň rozdelená na dva smery. V časti Niekto ako kráľ nadväzuje BOREC na známy hit od IMT Smile a cez úryvky textov komunikuje novú limitovanú edíciu borovičky. V časti kampane Ľudia nie sú zlí sa značka venuje téme nevhodného správania na koncertoch a v spolupráci so skupinou prináša 10 pravidiel, ktoré by mal na koncertoch dodržiavať každý správny hudobný fanúšik:
V dave sa nestrkaj
No tááák, na koncerte nie si sám. Zabávať sa môžeš aj bez divokých tančekov a vyrušovania ostatných fanúšikov. V dave sa nestrkaj a radšej si s IMT Smile zaspievaj: Čo ak sa utopím v šedivom dave...
Nepreháňaj to s alkoholom
Nadmerné množstvo alkoholu na koncertoch môže zničiť zážitok tebe, tvojim kamošom a nakoniec aj kapele. Keď cítiš, že už máš dosť, nedávaj si viac a viac a viac a viac a viac...
Nekomentuj celý koncert
Kapela hrala zvesela, jejé... a ty si celý čas rozprával. Jasné, že koncerty IMT Smile sú plné silných zážitkov, ale keď sa chceš podeliť o dojmy, počkaj na záver šou.
Ďalej v kampani odznejú pravidlá: Nehádž na pódium veci; Neoblievaj drinkom ostatných; Nenatáčaj si celú šou; Oceň snahu kapely potleskom; Rešpektuj ľudí za sebou aj pred sebou; Netlač sa k pódiu, ak si prišiel neskoro; Nepredbiehaj sa v rade pri bare.
Nevhodné správanie na koncertoch nie je prvou spoločensko-zodpovednou témou, ktorej sa značka venuje. BOREC už v minulosti v kampaniach reagoval na nezodpovedných vodičov, neprimerané požívanie alkoholu na horách či neprimerané správanie v kluboch. Hudobnou edíciou pokračuje značka BOREC vo svojej dlhodobej stratégii a upozorňuje na témy spojené s nadmernou konzumáciou alkoholu.
Inzerované produkty sú určené pre osoby staršie ako 18 rokov. Obsahujú alkohol, ktorý je návykový a nie je bez zdravotného rizika.