Projekt je rovnocenným partnerstvom medzi dvoma obrovskými spoločnosťami zábavného priemyslu. Fiktívny tím AFC Richmond, ktorý sa objavuje v televíznom seriáli Ted Lasso na Apple TV+, bol integrovaný do hry spolu so svojím domovským štadiónom Nelson Road. Dokonca Ted Lasso môže byť vybraný ako hrateľný manažér v kariérnom móde. Kampaň dokázala vygenerovať miliardy videní online.
# Partners Life - The Last Performance
Novozélandská poisťovacia značka Partner Life sa v kampani The Last Performance spojila s populárnou televíznou krimireláciou, aby priviedla mŕtve obete z každého dielu späť k životu. Stačilo im pár sekúnd tesne po skončení šou, no ešte pred záverečnými titulkami. Výsledkom bol prekvapený divák a pre agentúru Special Auckland 10 Levov vrátane Grand Prix v kategórii Health and Wellness Lions a Zlatý lev v kreatívnej stratégii. Fun fact: na zachovanie čo najväčšej autenticity túto časť seriálu nakrútil rovnaký štáb aj režisér.
Duolingo a HBO Max pripravili fanúšikov na premiéru seriálu House of the Dragons spôsobom, ktorý dokonale zviditeľňuje ich produkt. Jazyková appka spustila kurz “vysokej valyrčiny”. Ide o fiktívny jazyk, ktorý sme po prvýkrát počuli v seriáli Hra o tróny. Tento aktualizovaný kurz obsahuje viac ako 150 nových slov a viac ako 700 nových viet. O kurz je ešte stále masívny záujem a až 43 % žiakov k valyrčine pridá aj ďalší jazyk z appky.
Online only:
Ak sa spýtate internetu, kto strelil najviac gólov vo futbale, povie vám, že Cristiano Ronaldo (118). Rekord však v skutočnosti drží Kanaďanka Christine Sinclair so 190 gólmi.
Cieľom kampane Correct The Internet je poukázanie na zaujatosť internetových vyhľadávačov. Kampaň bola vytvorená v spolupráci s DDB Aotearoa NZ a odhaľuje spôsoby, akými sú ženy v športe znevýhodnené. Jedna vec je na to poukázať, druhá konať. Kampaň tieto nesprávne dáta nielen zhromažďuje, ale aj opravuje. Organizácie spolu vytvorili nástroj, vďaka ktorému môže "opraviť internet" ktokoľvek z nás. Tak prečo to neurobiť?
Toto je len niekoľko príkladov z tohtoročného festivalu kreativity. Viac prác nájdete na lovetheworkmore.com.
Connecting the Dots je pravidelný oh my DOT newsletter o stratégii, kreativite a všetkom zaujímavom, čo sa k nám dostane. Viac o týchto témach, ale aj o ďalších novinkách nájdete na https://ohmydotagency.com/sk/connecting-the-dots/.