Nová séria vegánskych výrobkov z Raja sa predstavila v obaloch od MAISON D’IDÉE
Keď nám RAJO oznámilo pripravované predstavenie vegánskej produktovej rady na Slovensku, boli sme veľmi príjemne prekvapení.” Hovorí Martin Kušpál, kreatívny riaditeľ agentúry. “Hľadali sme pre jeho pestrú škálu výrobkov dizajn, ktorý by dokázal zjednotiť rôzne typy obalov a ich materiálov. Nový packaging design a produktový rad tak pôsobí neprehliadnuteľne a koherentne. Na pultoch na Slovensku momentálne nájdete vegánsku náhradu masla, mascarpone, šľahačky a smotany na varenie. Určite ochutnajte.”
Vieme sa postarať o globálnych klientov z Nemecka. Meggle je toho dôkazom.
Úspešná dlhoroká spolupráca s Rajo viedla postupne k práci na globálnej značke Meggle. Spolupráca s centrálou v Nemecku a synchronizácia všetkých úkonov od konceptu cez fotografiu až po tlač je práve typ služby, na ktorý sa agentúra MAISON D’IDÉE špecializuje.
“O nemeckých klientov sa staráme radi. Kultúra je celkom odlišná od akejkoľvek inej a čo sa profesionality týka, tak nám nesmierne vyhovuje.” Hovorí Kristína Dovhošej, projektová manažérka pre Nemecko a Rakúsko.
Nemecká spoločnosť Giti Tire dôveruje česko-slovenskej agentúre so svojou globálnou komunikáciou
Poskytovať kreatívu a Desktop Publishing (DTP) servis pre globálneho klienta je ukážkou toho, že aj mladá agentúra z Prahy vie poskytnúť tak kvalitnú službu aby si získala dôveru v zahraničí. Po dvoch úspešných rokoch spolupráce je jej novým zadaním vytvoriť nový komunikačný koncept a zabezpečiť jeho servis na nasledujúce roky. Šikovných umelcov a dôsledných projektových manažérov tu máme dosť, o čom sa už presvedčili firmy “vonku”.
Nový branding a packaging Konopnej farmy Liptov zabral viac ako rok práce
Mladý slovenský startup s pestovaním konope sa hneď od začiatku tešil veľkej priazni spotrebiteľov. Po prvom roku sa ale na trhu objavila počas boomu CBD produktov početná konkurencia. Vďaka prieskumom sa podarilo identifikovať unikátnosť vzťahu medzi zákazníkmi a značkou, ako aj preferencie vo vizuálnom jazyku, ktorým značka dokázala komunikovať. Kreatívna agentúra sa ujala týchto dát a výzvy na rebranding značky tak, aby prechod na nový vizuál bol prijatý priaznivo u stávajúcej klientely a zároveň umožnil rast do nových oblastí. Zvolenčania z Prahy poslali na Liptov dizajn, ktorý tam presne sadol a Konopná farma Liptov tak mohla ďalej úspešne rásť.
“Na dizajne etikety prosecca Hamlet sme si uleteli.” Ako preniesť trocha poézie na výrobok.
Raz za čas pristane na stôl agentúry zadanie, ktoré je pre kreatívcov tak povediac “za odmenu”. Mať možnosť vytvoriť nový obalový design a motív na fľašu prosecca je tá najkrajšia práca. Kreatíva, ilustrácia, technické prevedenie, tlačový dozor a povrchové úpravy, to všetko sa spojí v jeden celok.