Top 10 podcastov Stratégií za rok 2023
StoryEditor

Top 10 podcastov Stratégií: Tieto epizódy sa vám v roku 2023 páčili najviac

05.01.2024, 11:01
  • Minulý rok sa nám konečne podarilo vstúpiť aj do podcastového sveta. Niekedy na jar sme odvysielali prvú epizódu nášho nového podcastu OK 360 °.
  • OK znamená o komunikácii a 360-tka je stupeň, ktorým pôsobí. Vplýva na všetky publiká a distribuuje sa tými najrôznejšími kanálmi. 
  • V podcaste chceme hovoriť o tom, čo sa dobrou komunikáciou dá ovplyvniť a zlou pokaziť. 

Máme za sebou takmer štyri desiatky rozhovorov s expertmi z oblasti politiky, sociológie, reklamy, budovania značiek, médií, sociálnych sietí či biznisu. 

Ďakujeme Vám za priazeň a ak by ste si chceli osviežiť staršie rozhovory alebo si po prvýkrát pustiť náš podcast a neviete, kde začať, prinášame TOP 10 najpočúvanejších epizód. 

Môžete si ich pozrieť ako videorozhovor na webe Stratégií alebo ich nájdete na podcastových platformách Apple a Spotify. 

 

1. Michal Vašečka: Hegerova komunikácia bola fatálna....

Začiatkom mája vtedy poverený premiér  Eduard Heger  nečakane vystúpil vo verejnoprávnej RTVS. Oznámil, že si nevie predstaviť úradnícku vládu a chce ďalej viesť túto krajinu. Jeho vystúpenie bolo viac menej smiešne, trápne a definitívne odštartovalo debaty o tom, že nič iné ako predčasné voľby pre Slovensko neprichádza do úvahy. So sociológom Michalom Vašečkom sme rozobrali Hegerov spôsob komunikácie a celkový stav v spoločnosti. 

 

2. ZOMRI: V tejto krajine je veľmi dobre, ak musíme písať o vtipoch a vysvetľovať ich

ZOMRI je fenomén, ktorý nás sprevádza už od roku 2016. Ako táto satirická stránka funguje? Chalani s taškami na hlave prezradili, ako tvoria obsah a aj ako si vyberajú spolupráce. 

 

3. Ján Gordulič: Zvažoval som či nevstúpiť do politiky....

Ján Gordulič v podcaste hovorí o tom, prečo odišiel z Ťažkého týždňa v Aktualitách, s ktorými značkami je ochotný spojiť sa a ako pokračuje jeho kariéra producenta Silných rečí. Je pravda, že do Lenova zavolal, že chce ich nový počítač a takto sa začala ich spolupráca?  Ako vzniká Janolytik pre Slovenskú sporiteľňu? A prečo uvažoval nad vstupom do politiky? 

 

4. Peter Nunez: Na Slovensku už nie je dovolené myslieť si hocičo, budeme sa brániť právnou cestou

Táto epizóda vznikla ako reakcia na to, že Denník Štandard sa dostal na zoznam konšpiračných médií. Zaradila ho sem platforma Konšpirátori.sk. Známy producent a vydavateľ je presvedčený, že to bolo účelové a prináša svoj pohľad na slobodu slova a dezinformácie. 

 

5. Juraj Kováč: Humoru v reklame je stále málo, značky sa ho boja

Kreatívny riaditeľ THIS IS LOCCO vyhráva na domácich aj zahraničných súťažiach kreativity aj efektivity jednu cenu za druhou. ADC mu udelilo prestížnu cenu Filip 2023. V podcaste sa dozviete, aký je jeho pohľad na reklamu, prečo mu v nej stále chýba viac humoru a prečo sa mladí vyhýbajú práci v reklame. 

 

6. Daniel Feranec alias Čoje: Ak potrebuje reštaurácia billboard, tak iba prezradí, že je zúfalá

Populárny influencer, podcaster, foodbloger a kreatívny riaditeľ agentúry CORE4 hovorí o komunikácii v gastronómii a aj o tom, prečo sa podľa neho značky boja vyjsť zo svojej komfortnej zóny. 

 

7. Ján, admin Žltého sloníka: Témy ako sex, vzťahy či Boris Kollár a Romana Tabak, zaberú vždy

Poznáte satirický portál Žltý sloník? Založil ho Ján ako paródiu na najväčší rodinný portál, kde väčšinou mladé mamičky diskutujú o výchove svojich detí. A niekedy je to poriadna tragikomédia. Admin podcastu Žltý sloník priblíži, ako tvorí tento satirický formát a aké je jeho miesto na poli sociálnych sietí. 

 

8. Pavol Minár: Politika si pýta vyboostované egá. Všetko vedia najlepšie a keď je zle, môžu za to ostatní

So známym marketingovým stratégom sme sa rozprávali o konzistentnosti komunikácie a autenticite značiek. Aká je podľa neho dnes úloha externých konzultantov a čo sa v tomto prostredí deje, keď merania nevychádzajú tak, ako si značky predstavujú? 

 

9. Rastislav Káčer: V Michalovciach som nestratil nervy....

Pamätáte si ešte, ako vybuchol vtedajší minister zahraničných vecí na stretnutí s občanmi v Michalovciach? "Čo som mal robiť, keď na nás nadávali a pľuvali?" bránil sa. Čo si môže a čo už nemôže dovoliť politik, kde sú červené čiary a ako by mal mať podľa neho štát nastavenú svoju krízovú komunikáciu? Aj o tom sme hovorili v jednej z epizód podcastu Stratégií. 

 

10. Simona Mištíková: LinkedIn je biznisom príležitostí, jeho výsledky sa dostavia rýchlo

Šéfka PR agentúry Divino sa stala expertkou na profesionálnu sociálnu sieť LinkedIn, školí na túto tému firmy a organizuje konferencie. Aj preto patrí tento podcast medzi najobľúbenejšie za rok 2023. Dozviete sa v ňom tipy, ako naštartovať svoj úspech, ako tvoriť posty a prečo sa tejto siete nebáť. 

 

 

01 - Modified: 2024-09-03 12:06:33 - Feat.: - Title: V DTVT chceme robiť iba rozhovory. Je to úplne iný projekt, ako ohlásil Kovačič 02 - Modified: 2024-08-22 11:50:52 - Feat.: - Title: TikTok reklamy sú tu, o Pintereste budeme ešte veľa počuť a značky vo veľkom riešia Snapchat 03 - Modified: 2024-07-24 14:30:43 - Feat.: - Title: Kamil Aujeský: Marketing ma prestal zaujímať, je to preč. Už nemám chuť byť neustále pod tlakom 04 - Modified: 2024-06-12 14:11:17 - Feat.: - Title: Ľubomír Tuchscher: Marketéri sú optimisti, svet potrebuje viac marketérov! 05 - Modified: 2024-05-28 10:24:05 - Feat.: - Title: Karol Lovaš: Novinárčina sa stala aktivistickou a angažovanou a potrebuje sa dostať do normálu
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 04:10