Posledný zápas mladých hokejových reprezentantov na MS do 20 rokov si včera slovenskí diváci nenechali ujsť – súboj s Fínskom, ktorý od obeda vysielala stanica JOJ Šport, sa stal absolútnym TOP programom dňa v komerčnej cieľovej skupine a najsledovanejším nespravodajským programom dňa pre univerzálne publikum.
Najviac divákov si v utorok nenechalo ujsť hokejový program na JOJ Šport. Slovenskí reprezentanti do 20 rokov hrali včera štvrťfinále juniorského šampionátu vo Švédsku, kde nastúpili proti rovesníkom z Fínska. Zverenci Ivana Feneša prehrali 3:4 po predĺžení a s turnajom sa rozlúčili konečným 6. miestom.Zápas začínal o 12:00 hodine. JOJ Šport okrem priameho prenosu odvysielala pred a po zápase a aj pomedzi tretitny aj hokejové štúdiá. Celý hokejový program preto vysielali už od 11:30 hodiny.
Prvé miesto v rebríčku TOP programov obsadila tretia tretina zápasu – v CS 12+ bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa v oboch dieľových skupinách. Od nového roku v upravenej komerčnej cieľovke s divákmi medzi 13 až 55 rokov dosiahla tretia tretina rating 10,3 percenta a vysoký trhový podiel až 44,2 percenta. Celkovo si poslednú tretinu v univerzálnej cieľovke pozrelo až 491-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Druhá tretina včerajšieho hokejového zápasu na JOJ Šport obsadila druhé miesto v spomínaných TOP rebríčkoch – v rámci komerčnej skupiny uhrala rating rovných 10 percent a ukrojila si ešte výraznejší podiel na trhu a to 45,4 percenta. V univerzálnom publiku ju sledovalo 471-tisíc divákov nad 12 rokov.Nad pol miliónové publikum sa včera dostali len Televízne noviny a Počasie Markízy, ktoré celkovo skončili za oboma tretinami hokejového zápasu na tretom a štvrtom mieste. Počasie si pozrelo v univerzálnej cieľovej skupine 506 tisíc divákov a Televízne noviny si zaplo ešte 512 tisíc divákov nad 12 rokov. V komerčnej cieľovke, medzi 13 až 55 ročnými divákmi, uhrali Televízne noviny rating 8,7 percenta a podiel na trhu 28,6 percenta a Počasie dosiahlo 8,8 percentný rating a trhový podiel relácii o počasí vyskočil na 27,4 percenta.
V prime time súperili všetky tri hlavné televízne stanice filmami. Markíza odvysielala český film Po čom muži túžia 2. S ním dosiahla rating v komerčnom publiku 13 až 55 ročných divákov rovných 8 percent a podielom na trhu išla na 24,2 percenta. Jojka ponúkla domáci film Šťastný Nový rok 2: Dobro došli, s ktorým uhrala rating 7,5 percenta a podielom na trhu vyskočila na 22,5 percenta. Za nimi skončila Jednotka s francúzskou krimikomédiou s Jeanom Renom a Gérardom Depardieuom Drž hubu!. Podielom na trhu išla na 11,5 percenta.V univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov sledovalo film Po čom muži túžia 2 celkovo 374 tisícové publikum, romantickú snímku Šťastný Nový Rok 2: Dobro došli si pozrelo 405 tisíc divákov a film Drž hubu! uprednostnilo 259 tisícové publikum divákov nad 12 rokov.