StoryEditor

Pán profesor si aj proti futbalu udržal líderstvo, najviac divákov sledovalo Počasie

12.09.2023, 16:02

Mimo spravodajstva sa najväčším počtom divákov pred obrazovkami môže pochváliť podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom.

Rodinný komediálny seriál Pán profesor potvrdil záujem divákov, keď si aj v pondelok 11. septembra 2023 v ostrej futbalovej konkurencii udržal status najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54.

image

Pán Profesor.

Druhá premiérová epizóda aktuálnej 5. série s názvom „Nos“ dosiahla v tejto komerčnej cieľovej skupine rating 6,2 percenta a trhový podiel 23,2 percenta. Kvalifikačný zápas na futbalové EURO 2024 Slovensko - Lichtenštajnsko zaostal v rovnakej cieľovke na stanici Sport 1 s ratingom 3,7 percenta a podielom na trhu 17,8 percenta. Seriál Hranica na TV Joj dosiahol 2,5 percentný rating a trhový podiel 9,5 percenta. RTVS na Jednotka vysielala film Schindlerov zoznam, s ktorým uhral podiel na trhu 7,8 percenta.

Seriál s Tomášom Maštalírom, Gabrielou Marcinkovou a Romanom Luknárom v hlavných úlohách, ktorý aj vo svojej novej sezóne dáva opäť šancu zažiariť aj množstvu mladých hereckých talentov, pritiahol k obrazovkám TV Markíza celkovo 281-tisíc divákov starších ako 12 rokov, futbal sledovalo 229 tisíc divákov, Hranicu 204 tisícové publikum a Schindlerov zoznam si zaplo 112 tisíc divákov.

image

Hranica.

Mame stúpa počet divákov

Podvečer si líderstvo drží rodinný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý v rámci cieľovej skupiny 12-54 so šiestou premiérovou epizódou 2. série zvíťazil s ratingom 4,2 percenta a vysokým trhovým podielom 27,8 percenta. Konkurenčná kuchárska šou Bez servítky dosiahla rating 3,1 percenta a podiel na trhu 20,8 percenta. Nová súťažná relácia Všade dobre, doma naj na Jednotke si pripísala podiel na trhu 8,1 percenta.

V univerzálnej cieľovej skupine 12+ patril Mame na prenájom dokonca post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa, keď si včerajšiu epizódu vychutnalo celkovo 298-tisíc divákov, Bez servítky si pozrelo 206 tisícové publikum a na súťažnú šou Všade dobre, doma naj bolo zvedavých 128 tisíc divákov.

image

Slovenskí futbalisti oslavujú po výhre nad Lichtenštajnskom 3:0 v kvalifikačnom zápase J-skupiny na ME 2024.




 

TASR
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V pondelok si pripísala rating 6,7 percenta a trhový podiel 27,9 percenta. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 427-tisíc divákov.

Počasie bolo zároveň jediným programom dňa, ktorý dokázal prilákať ku obrazovkám viac ako 400 tisícové publikum. Nad hranicu 300 tisíc sa dostali len štyri spravodajské programy a to Televízne noviny Markízy a trojlístok relácií Jojky - Noviny TV JOJ, Krimi a Najlepšie počasie. Z nespravodajským programov sa žiadna relácia dňa nedokázala dostať nad hranicu 300 tisíc divákov.

image

Mama na prenájom.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2024 05:00