Ako si spomínate na rok 2013, keď ste nastúpili do TV Markíza? Čo ste o tejto televízii vedeli?
Bol to skok rovnými nohami do studenej vody, keďže som nemal veľa času na prípravu, len som si prečítal pár dokumentov o finančnej situácii Markízy, a to bolo všetko. Dokonca som ani nevedel presný deň svojho nástupu, len to, že mám byť pripravený kedykoľvek. A potom mi v jeden deň zavolali: Dnes popoludní začínate. A ja som nastúpil do auta a vyrazil som smer Záhorská Bystrica.
A čo ste vedeli o Slovensku a Slovákoch ako takých? Prichádzali ste k nám s nejakými predsudkami?
V Bratislave som bol niekoľkokrát ako študent ešte za komunizmu. A pred svojím nástupom som si vyskúšal plavbu Twin City Linerom po Dunaji z Viedne do Bratislavy a objednal som si súkromnú prehliadku Starého Mesta s milou, vzdelanou staršou paňou, ktorá mi vysvetlila históriu jednotlivých palácov. Odvtedy som spoznal väčšinu slovenských regiónov a navštívil som mnoho miest, hôr, hradov, riek a jazier po celej krajine.
Aké strategické úlohy ste dostali od akcionárov?
Prvou fázou bolo stabilizovať biznis, znížiť náklady, vrátiť firmu do zisku.
Zostáva vám 87% na dočítanie.