StoryEditor

Markíza odhalila vizuál novej podoby Big Brother. Hľadá zaujímavých súťažiacich

21.06.2023, 08:25
Autor:
redred

Víťaz legendárnej reality šou, ktorá sa vracia na slovenské obrazovky po osemnástich rokoch, si odnesie výhru 100 000 eur.

Na televízne obrazovky sa po osemnástich rokoch vráti svetovo najúspešnejšia reality šou Big Brother. Televízny líder ohlásil veľkú novinku. Po návrate Love Island, Survivor alebo Ruže pre nevestu sa znovu rozhodol zaloviť v minulosti a vyťahuje pre divákov ďalšiu šou, s ktorou však v roku 2005 pohorel. Tento svetoznámy fenomén však za ten čas prešiel veľkú cestu a TV Markíza, TV Nova a Voyo spoločne ponúknu novú generáciu tohto programu. Aktuálne štartovali obe televízie casting na obyvateľov domu, z ktorých si víťaz nakoniec odnesie rozprávkových 100 000 eur.

„Podstata šou Big Brother sa dnes premieta do nespočetného množstva ďalších formátov po celom svete, pričom samotný formát Big Brother aktuálne prežíva hneď v niekoľkých teritóriách svoje znovuzrodenie. Na český a slovenský trh tak prinášame novú generáciu tohto programu, ktorý nikdy nebol viac relevantný, než v súčasnosti, keď sociálne siete zásadne zmenili spôsob vnímania súkromia. Naša verzia Big Brother prinesie nové prvky šou a veríme, že bude diváčky a divákov baviť,“ povedala Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza a skupiny Nova.

image

Markíza a Nova láka súťažiacich na výhru 100 tisíc eur.

„Hľadáme zaujímavé charaktery zo všetkých oblastí spoločnosti, s pútavým príbehom, ktoré sa neboja vstúpiť do domu Big Brothera a hrať jeho hru. Záujemkyne a záujemcovia sa môžu prihlásiť prostredníctvom castingového formulára na weboch televízií Markíza a Nova,“ hovorí producentka šou Kateřina Zavadová.

Rovnako ako v prípade ďalších reality šou ako Love Island či Survivor by malo ísť aj pri Big Brotner o česko-slovenskú verziu a televízie ju prirpavujú hlavne do svojej stramovacej platformy. No nakrúcať ju nebudú ani na Slovensku a ani v Česku. Televízie by mali využiť na natáčanie lokalitu až v bulharskej Sofii. Tam má totiž licencovaný formát postavené zázemie a šou tam natáčajú podľa licencie aj iné krajiny. 

Do ponuky streamovacej služby Voyo by sa mala dostať koncom roka, hneď po skončení tretej série Love Islandu, ktorú budú vysielať od septembra. Televízie zatiaľ nechávajú v tajnosti meno moderátora šou. No otázne je vôbec aj to, či formát nejakého moderátora vôbec bude potrebovať. Obe spolupracujúce televízie zo skupiny CME môžu využiť možnosti umelej inteligencie, ktorú si už minulý rok vyskúšala Markíza v reality šou Farma. Alica sa jej ako nový prvok reality šou osvedčila a plánuje ju zaradiť do koncepcie aj tohtoročnej farmárskej reality šou, ktorej 15-tu sériu plánuje znovu vysielať od septembra.  

Reality šou Big Brother sa prvýkrát dostala na obrazovky v roku 1999 v Holandsku a následne ju adaptovali televíziepo celom svete. Názov je inšpirovaný Veľkým bratom z románu Georgea Orwella s názvom 1984. Princípom hry je, že súťažiaci spoločne žijú v dome, ktorý je izolovaný od okolitého sveta. Spolubývajúci sú počas svojho pobytu v dome nepretržite sledovaní televíznymi kamerami aj osobnými zvukovými mikrofónmi.

V priebehu súťaže sú vyraďovaní (obvykle každý týždeň), kým nezostane len jeden víťaz, ktorýsi odnesie finančnú odmenu. „Veľký brat“ testuje dôležité vlastnosti obyvateľov domu – ich bystrosť, odhodlanie, rozvahu, či pevnú vôľu, jednoducho všetko to, čo majú v hlave aj vo svojom vnútri. Aj v tom je jeho jedinečnosť v porovnaní s inými reality šou.

Prihlásiť sa je možné prostredníctvom elektronického formulára: https://www.markiza.sk/casting

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. november 2024 23:36