Čo najviac zabodovalo sledovanosťou počas víkendu?
StoryEditor

Hokej výrazne valcoval, vystrelili Ruža pre nevestu aj nedeľné Nové bývanie

15.05.2023, 14:47

Najsledovanejšia víkendové relácia bola tretia tretina hokejového zápasu Slovenska s Lotyšskom na MS 2023, ktorú sledovalo až 912 tisíc divákov nad 12 rokov.

V piatok popoludní si úvodný zápas Slovenska s Českou republikou na MS 2023 v hokeji na:Športe nenechalo ujsť v cieľovej skupine 12+ až 657 tisíc divákov a na webe dosiahol zápas 337.201 pozretí. V cieľovej skupine 12-54 ural športový prenos rating 13,4 percenta a podiel na trhu až 61,8 percenta. Jednotlivé tretiny aj hokejové štúdiá počas prestávok medzi tretinami sa udomácnili na prvých šiestich priečkach a hokejový duel sa tak stal najsledovanejším televíznym programom dňa. Večerný hokejový duel Lotyšska s Kanadou si pozrelo 129 tisíc divákov.

image

Hokej Slovensko a Lotyšsko.

V prime time zabrala romantická reality šou Ruža pre nevestu si na obrazovkách televízie Markíza. Tá si postupne získava čoraz vyššiu divácku priazeň. Desiata premiérová epizóda, po slabom úvode série, už nabieha na čísla, s ktorými už môže byť Markíza spokojná. V piatok 12. mája prekonala všetky doteraz odvysielané časti tejto slovenskej verzie zahraničného formátu a v čase vysielania sa tak stala jednotkou na trhu.

V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Ruža pre nevestu rating 5,8 percent a rovnako aj doposiaľ najvyšší trhový podiel 22,5 percenta. Zábavná šou Milujem Slovensko na Jednotke RTVS zaznamenala rating 4,2 percenta a trhový podiel 14,8 percenta. Film Matky na TV Joj uhral v rovnakej cieľovej skupine rating 3,6 percenta a podiel na trhu 13,2 percenta.

image

Ruža pre nevestu.

Súboj pestrej zostavy žien o srdce atraktívneho slobodného podnikateľa Tomáša Tarra si tentoraz nenechalo ujsť 309-tisíc divákov. Pre reláciu, ktorá sa hýbala s prvými epizódami len okolo 200 tisíc divákov je to zaujímavý nárast. Hlavne pri porovnaní, že súperila s odštartovaným a sledovaným hokejovým šampionátom. V univerzálnej cieľovke však už Ruža pre nevestu nestíhala na šou Milujem Slovensko, ktoré celkovo sledovalo až 340 tisíc divákov nad 12 rokov. S odstupom za nimi skončil film Matky na Jojke, ktorý si pozrelo len 179 tisíc divákov.

image

Milujem Slovensko.

Aj podvečerný seriálový hit Mama na prenájom zatlačil náš hokejový zápas s Českou republikou. Romantické rodinný seriál si v cieľovej skupine 12-54 pripísal rating 5,5 percent a a prvýkrát tak tento týždeň klesol pod 30 percentný trhový podiel, keď si zapísal 24,5 percenta. Bez servítky si išlo svoje aj keď športový okruh RTVS vysielal hokejový zápas našich s Čechmi. Kuchárska šou uhrala rating rovných 5 percent a podiel na trhu 22,3 percenta. Mamu na prenájom si pozrelo 365 tisíc divákov starších ako 12 rokov a kuchársku šou si zaplo 318 tisícové publikum.

V sobotu valcoval náš zápas proti Lolyšskom

Aj sobotnú sledovanosť totálne ovládol hokej. Sobotný večer exceloval hokejový zápas Slovenska s Lotyšskom na MS 2023 na:Športe. Nie len, že Slováci dramatický hokejový duel zvládli excelentne, ale aj zápas sa stal neohrozeným lídrom dňa v sledovanosti.  

image

Hokej Slovensko a Česko.

V cieľovej skupine 12-54 dosiahol športový prenos priemerný rating 17,6 percenta a podiel na trhu až 54,5 percenta. V univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov si nenechalo ujsť tento zápas až 806 tisíc divákov a na webe dosiahol zápas 243.299 pozretí. Najsledovanejšia bola tretia tretina, ktorú sledovalo až 912 tisíc divákov nad 12 rokov. Popoludní si zápas Nórska s Kazachstanom pozrelo 143 tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine 12+.

Jednotka oslovila divákov počas sobotného večera tradične zábavou. V komerčnom publiku sa najviac darilo talk škou Neskoro večer s ratingom 3,6 percenta a podielom na trhu 12,5 percenta. Záhady tela uhrali rating 2,6 percenta a podiel na trhu 7,3 percenta. 

image

Únos.

V prime time boli hlboko zatlačené, až na úroveň menších staníc, hlavné komerčné stanici TV Markíza a TV Joj s ponukou filmov. Akčný film Únos na Markíze dosiahol v obchodnej cieľovke 12-54 rating len 1,8 percenta a podiel na trhu 5,3 percenta a francúzska komédie Vnúčatá pre začiatočníkov rating 1,7 percenta a podiel na trhu 5,4 percentá.

Celkovo najviac divákov mala šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 297 tisíc divákov nad 12 rokov a talkšou Petra Marcina, ktorú sledovalo 311 tisíc divákov a po skončení hokejového prenosu na:Športe bola lídrom v sledovanosti.

image

Vnúčatá pre začiatočníkov.

V univerzálnom publiku sledovalo na komernčých stanicich film Únos len 99 tisíc divákov nad 12 rokov a komédia na Jojke mala o 2 tisícky divákov viac.  

Vysoko v rebríčku vyskočila podvečerná relácia Smotánka. Tá uhrala v obchodnej cieľovke rating 3,2 percenta a podiel na trhu 18,3 percenta. Celkovo si ju pozrelo 260 tisíc divákov starších ako 12 rokov.

image

Smotánka.

V nedeľu sa komerčné stanice nadýchli 

V nedeľu mali naši hokejisti voľný deň a teda sa mohli po dvoch dňoch znovu nadýchnuť aj komerčné televízie.

Najsledovanejším nedeľným hokejovým zápasom na MS 2023 v hokeji na:Športe bol večerný duel Českej republiky s Kazachstanom, ktorý si nenechalo ujsť 230 tisíc divákov v cieľovej skupine 12+.

image

Múmia.

V nedeľu sa teda najsledovanejšími programami dňa v cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie TV Markíza. Televízne noviny dosiahli rating 7,5 percenta a trhový podiel 24,5 percenta a Počasie s rovnakým ratingom 7,5 percenta a podielom na trhu dosiahlo 22,2 percenta. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ patrilo prvenstvu Počasiu, ktoré si pozrelo 471-tisíc divákov. Predchádzajúce Televízne noviny si nenechalo ujsť 460-tisíc.

Najsledovanejším nespravodajským programom nedele sa stalo podvečerné Nové bývanie na TV Joj. Relácia o hľadaní nového bývania tento raz dosiahla rating 5,9 percenta a podiel na trhu 24,2 percenta. Týmto výkonom sa v obchodne podstatnej cieľovke 12-54 usadila na tretie miesto rebríčka v sledovanosti.   

image

Ako sa zbaviť nevesty.

V nedeľu večer v prime time skončili dva filmy komerčných staníc roka v ruke. Akčný film Múmia na Jojke aj česká komédia jak sa zbaviť nevesty uhrali v komerčnom publiku rovnaký rating 4,4 percentá. Film Múmia však vyskočil podielom na trhu vyššie, keď dosiahol 16,3 percenta a český film na Markíze 14,7 percenta. Na Jednotke odštartoval nový seriál Hotel Portofino. Uhral rating 2,3 percenta, čo mu zabezpečilo trhový podiel len 7,5 percenta.

V univerzálnej cieľovke všetkých divákov nad 12 rokov sa však situácia otočila. Kým Múmiu si pozrelo 197 tisíc divíkov a Jak sa zbaviť nevesty videlo 204 tisíc sledujúcich, tak Hotel Portofono prilákal ku obrazovkám 251 tisíc divákov.

Zaujímavé čísla priniesla aj relácia Na telo, ktorá zaznamenala skvelý rating 5,3 percenta a nadpriemerný trhový podiel 26,1 percenta. Zaujímavá debata moderátora Michala Kovačiča s dosluhujúcim premiérom a lídrom strany Demokrati Eduardom Hegerom a s predsedom strany Smer-SSD Robertom Ficom pritiahla k obrazovkám 425-tisíc divákov v univerzálnom publiku.

image

Na telo.

Darilo sa aj politickej relácii V politike na TA3. Relácia, v ktorej moderátor Rastislav Iliev diskutoval s Jaroslavom Naďom a Erikom Tomášom. Tá dosiahla v komerčnom publiku o 11:00 hodine rating 1,9 percenta a podiel na trhu 11,2 percenta.

Na ňu nadviazala verejnoprávna Jednotka s diskusiou O 5 minúť 12 s hosťami Ľubošom Blahom, Jurajom Krúpom, Michalom Šipošom a Milanom Krajniakom. Relácia v komerčnej cieľovke dosiahla rating  rovné 3 percentá a podiel na trhu 15,5 percenta. Nenechalo si ju ujsť 308 tisíc divákov divákov nad 12 rokov. Na spravodajskom okruhu:24 sledovalo reláciu ďalších 82 tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine.

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 06:28