StoryEditor

Televízny víkend: Iveta došprintovala víťazne, lákala zábava na RTVS aj politické relácie

20.02.2023, 13:08

Mamu na prenájom po mimoriadne vydarenom celom týždni v piatok oslabil kontroverzný účastník Bez servítky.

V piatok sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v obchodne podstatnej cieľovej skupine divákov medzi 12-54 rokov podvečerný denný hit Mama na prenájom. Seriálu sa výrazne darilo celý týždeň, no v piatok sa na neho začala výrazne tlačiť kuchárska šou Bez servítky.

V druhej univerzálnej cieľovej skupine všetkých divákov nad 12 rokov (zohľadňujúca aj starších divákov nad 54 rokov) si titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa uchmatla premiéra zábavnej šou Milujem Slovensko, ktorý v prime time vysiela prvý kanál RTVS.

Silný týždeň pre Mamu na prenájom

Seriálu Mama na prenájom sa darilo celý týždeň. V pondelok dokonca trhol rekord v oboch hlavných cieľových skupinách. Seriál vystrelil na rating 8,4 percenta a podielom na trhu 29,8 percenta v obchodnej cieľovke. V tej univerzálnej si ho pozrelo až 449-tisíc divákov.

image

Mama na prenájom.

V piatok Mama na prenájom však oslabla. A to preto, že diváci prepínali na kuchársku šou Bez servítky, kde varil kontroverzný Erik Hilár Lakatošovie - víťaz druhej série Vyvolených. Zvedavosť u divákov na jeho kuchárske umenie a komentáre tak zabrala, že v piatok v univerzálnej cieľovke strhla šou ku seba viac divákov ako denný seriál Markízy.

Mama na prenájom dosiahla u komerčného publika rating 6,7 percenta a podiel na trhu 25,2 percenta. Jej priama konkurencia Bez servítky zaostala o 0,2 percentuálne body, keď získala rating 6,5 percenta a podiel na trhu 24,7 percenta. Nová zábavno-súťažná šou na RTVS Traf to! získala žalostný 6,2 percentný podiel na trhu.   

image

bez servítky.

Mamu na prenájom v univerzálnom publiku sledovalo 383 tisíc divákov, Bez servítky vystrelilo na 400 tisíc divákov a Traf to! uprednostnilo len 185 tisíc sledujúcich.

Aj tento týždeň hodlá Jojka potrápiť Mamu na prenájom, keď po takmer roku znovu povolala variť do Bez servítky Noru Kabrhelovú. Tá vždy dokáže na seba strhnúť pozornosť, pred rokom lámala rekordy sledovanosti. Epizóda  z 25. marca 2022, keď varila, sledovalo až 484-tisíc divákov. Tento týždeň sa teda znovu môžeme tešiť na vyhrotený súboj podvečernej sledovanosti. 

Večer v prime-time vyhrala v oboch cieľových skupinách RTVS so šou Milujem Slovensko na Jednotke. Táto zábavná relácia dosiahla v obchodne podstatnej cieľovke rating rovných 6 percent a pripísala si 19,6 percentný podiel na trhu. Markíza s filmom Harry Potter a Dary smrti 1 uhrala rating 4,5 percenta a podiel na trhu 17,8 percenta.

image

Milujem Slovensko.

Jojka skončila ešte horšie, keď jej film Gump - pes, ktorý naučil ľudí žiť, získal rating len 3,5 percenta a podiel na trhu 12,1 percenta. Milujem Slovensko sledovalo 458 tisíc divákov nad 12 rokov, prvú časť poslednej časti Harryho Pottera si pozrelo 171 tisíc a film Gump - pes, ktorý naučil ľudí žiť si zaplo 197 tisíc divákov nad 12 rokov.   

Ak budeme brať do úvahy všetky programy odvysielané v daný deň, tak titul najsledovanejšieho programu dňa si pripísali Televízne noviny Markízy, ktoré dosiahli rating 7,6 percenta a podiel na trhu sa zastavil na úrovni 27,2 percenta a celkovo 499 tisíc divákov nad 12 rokov.  

Nevýrazná sobota

Sobotný večerný prime time mimo spravodajstva v komerčnom publiku tesne vyhral film MEG: Hrozba z hlbín na TV Markíza. Dosiahol rating 5,5 percenta a podiel na trhu 21,5 percenta. V univerzálnej cieľovke si prvenstvo pripísala sobotná večerná relácia RTVS Záhady tela.

image

Záhady tela

image

MEG: Hrozba z hlbín

Zábavná relácia s moderátorom Mariánom Miezgom dosiahla rating 4,3 percenta a trhovým podielom išli 15,8 percenta a nasledovaná bola šou Neskoro večer s Petrom Marcinom, ktorá uhrala rating 4,1 percenta a podiel na trhu na úrovni 16,3 percenta. Jojka s filmom Bankový lupič za týmito reláciami zaostala, keď s ratingom 3,7 percenta dosiahla podiel na trhu len 15,4 percenta.

V univerzálnom publiku večerný program RTVS už konkurencii výrazne odskočil. Záhady tela sledovalo 443 tisíc divákov nad 12 rokov, Neskoro večer si pozrelo 366 tisíc divákov, film MEG: Hrozba z hlbín uprednostnilo 243 tisíc sledujúcich a film Bankový lupič zaujal len 190 tisíc divákov nad 12 rokov.

Aj v sobotu sa zo všetkých programov dňa stali najsledovanejším programom Televízne noviny, nasledované Počasím Markízy. Hlavná spravodajská relácia dosiahla rating 6,7 percenta a podiel na trhu 25,8 percenta a v celkovo si ich pozrelo 446 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Sobotný odliv divákov od obrazoviek pocítili všetky stanice. Tento deň ani jeden program nedokázal prilákať ku obrazovkám viac ako polmiliónové publikum.

image

Smotánka.

V sobotu sa darilo aj premiére podvečernej relácii s Erikou Judínyovou. Smotánka dosiahla v komerčnom publiku rating rovných 5 percenta a podielom na trhu išla 20,6 percenta. V univerzálnom publiku bolo na novinky zo šoubiznisu zvedavých 343 tisíc divákov.

Úspešná rozlúčka

V nedeľu znovu hrala prvé husle televízna dvojka svojou poslednou, ôsmou časťou kontroverznej minisérie Iveta. To ako sa darilo jednotlivým dielom seriálu a či sa môžu diváci tešiť na druhú sériu, sa dočítate v samostatnom článku.

Iveta sa včera rozlúčila s divákmi znovu titulom najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa v oboch cieľových skupinách. Aj keď Ivete takmer každým dielom klesal počet divákov, stále si udržala nadštandard a ani raz neklesla pod polmiliónové publikum. Dokonca posledným dielom dokázala trochu narásť.

image

Iveta včera počas finále seriálu prineisla finále Miss.

Iveta včera nenašla u komerčného publika premožiteľa, no v univerzálnom publiku už nemôžeme hovoriť o výraznom valci dňa, keď ju počtom divákov pri obrazovkách včera doťahovali Televízne Noviny TV Markíza a o tisícku ju dokonca predstihlo Počasie televízneho lídra. No pri nespravodajských programoch stále naďalej neohrozene kraľovala aj včera.

Ivete včerajším posledným dielom dosiahol v komerčnom publiku vysoký rating rovných 10 percent a podielom na trhu išla na úroveň 29,1 percenta. Síce oproti prvému dielu je to pokles ratingu až o 4 percentuálne body, ale oproti minulotýždňovému dielu stúpla o 0,2 percentuálne body.

V univerzálnom publiku všetkých divákov nad 12 rokov sledovalo včerajšie finále 553 tisíc divákov, čím oproti 7. časti získala o 28 tisíc divákov viac.

image

Nové bývanie.

Výrazne sa darilo aj podvečernému Novému bývaniu na TV Joj. Včerajšia časť, v ktorej hľadal Vlado Voštinár pre záujemkyňu bývanie v Poprade, dosiahla v komerčnom publiku rating 7,8 percenta, podiel na trhu 25,4 percenta a v univerzálnej cieľovke prilákal program ku obrazovkám 471 tisíc divákov nad 12 rokov.

No v nedeľnej sledovanosti máme aj iných adeptov, ktorí sa postarali o zaujímavé čísla sledovanosti. A to bol trojlístok politických nedeľných politických diskusií. Najlepšie z nich sa darilo poslednej z nich, relácii Na telo s Michalom Kovačičom.

Ako prvá odštartovala politická relácia na TA3. Relácia dosiahla v komerčnom publiku o 11:00 hodine rating rovné 2 percentá a podiel na trhu 10,2 percenta.

image

Na telo.

Na ňu nadviazala verejnoprávna Jednotka s diskusiou O 5 minúť 12 s hosťami Jurajom Šeligom a Erikom Tomášom. Tá dosiahla rating 4,8 percenta  podiel na trhu išiel na úrovni rovných 21 percent. Poslednou z nich o 13:00 dosiahla diskusia Na telo rating rovných 6,4 percenta a podiel na trhu 26,8 percenta.

V univerzálnom publiku sledovalo V politike 205 tisíc divákov, O 5 minúť 12 si pozrelo 411 tisíc divákov a Na telo, v ktorom Michal Kovačič diskutoval s Michalom Šipošom, Matúšom Šutajom Eštokom a  Michalom Šimečkom sledovalo 487 tisícové publikum.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 04:06