V piatok sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa v obchodne podstatnej cieľovej skupine divákov medzi 12-54 rokov stal podvečerný seriál Mama na prenájom.
Dokázali ho poraziť len dva spravodajské programy, ktoré vysielala Markíza po ňom, a to Televízne noviny a Počasie.
V druhej univerzálnej cieľovej skupine mu titul najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa dokázala uchmatnúť premiéra zábavnej šou Milujem Slovensko, ktorý v prime time vysielal Jednotka RTVS.
Mama na prenájom dosiahla u komerčného publika rating 6,3 a podiel na trhu 25,5 percenta. Jej priama konkurencia za ňou zaostávala, keď kuchársko-zábavná šou Bez servítky na Jojke uhrala trhový podiel 18,3 percenta a zábavno súťažná šou na RTVS Traf to! sa musela oskromniť len 7,9 percentným podielom na trhu.
Denný seriál sledovalo podvečer v univerzálnom publiku 383 tisíc divákov, Bez servítky si zaplo 299 tisíc divákov a Traf to! uprednostnilo 183 tisíc sledujúcich.
Večer vyhrala u komerčného publika veľmi tesne Jojka s filmom Záhady v Saint Tropez, keď získala rating 5,3 percenta a podiel na trhu 17,8 percenta. Milujem Slovensko v tejto obchodne podstatnej cieľovke dosiahlo rovnaký rating, ale...
Zostáva vám 85% na dočítanie.