Aktualizované:
Správu, ktorú avizoval generálny riaditeľ RTVS Ľuboš Machaj pre Plus 7 dní, potvrdila už samotná RTVS. Novou šéfkou marketingu a komunikácie RTVS je Zuzana Ťapáková.
„Na prácu v RTVS sa úprimne teším a verím, že v tomto prostredí budem môcť zúročiť svoje doterajšie skúsenosti a vedomosti z oblasti kultúry a médií. Najmä dúfam, že svojim pôsobením a prácou prispejem k napĺňaniu zámerov a ideí, ktoré pán generálny riaditeľ Ľuboš Machaj predstavil vo svojom projekte, a ktoré považujem za základ verejnoprávnosti,” povedala Zuzana Ťapáková.
„Už viackrát som deklaroval, že chcem v manažmente spolupracovať s ľuďmi, s ktorými mám dobré pracovné skúsenosti z minulosti. S pani Zuzanou Ťapákovou som spolupracoval už pred mnohými rokmi v rámci Slovenského rozhlasu, neskôr sme boli spolu v pracovnom kontakte počas jej pôsobenia v TV Markíza. Je to, podľa môjho názoru, človek, ktorý sa, ako jeden z mála na slovenskom trhu, vyzná v televíznej štruktúre, dokáže zhodnotiť výtlak jednotlivých formátov a vie v rámci marketingu nájsť nové cesty v externej aj internej komunikácii. Som presvedčený o tom, že bude pre RTVS oporou a človekom, ktorý posunie veci ďalej,“ vyjadril sa generálny riaditeľ RTVS Ľuboš Machaj.
Ťapáková do roku 2010 viedla televíziu Markíza z pozície generálnej riaditeľky. Predtým v najsledovanejšej televízii pôsobila ako riaditeľka Centra marketingu, stála dokonca pri založení Markízy.
Zuzana Ťapáková vyštudovala divadelnú a filmovú vedu na VŠMU. Skúsenosti z marketingu nabrala aj v začiatkoch kariéry, keď v deväťdesiatych rokoch pracovala pre agentúry GGK a MARK/BBDO. Bola tiež mediálnou poradkyňou na ministerstve zahraničných vecí Miroslava Lajčáka.
Pripomeňme si, že novou šéfkou spravodajstva verejnoprávnej televízie sa stane Mária Hlucháňová, šéfom programu televízie Vincent Štofaník a programovým riaditeľom rozhlasu bude Ľuboš Černák.Obchodu bude šéfovať Miriam Kittler.