StoryEditor

Výdavky do reklamy mierne vzrastú

Najdôležitejší hráči na slovenskom trhu diskutovali na bratislavskom podujatí Living on the edge 2017.

Výdavky do reklamy by v tomto roku mali zaznamenať mierny nárast v hodnote okolo troch percent. Televízie sú stále najsilnejším médiom, kam smeruje najviac mediálnych výdavkov, rásť však bude aj online. Printy a rádiá čaká stagnácia.

S takýmito prognózami vystúpil Daniel Živica, šéf mediálnej agentúry MEC pre Česko a Slovensko, na včerajšej mediálnej konferencii Living on the edge. V Bratislave sa na nej stretli najdôležitejší hráči na trhu médií a z oblasti marketingu.

Regulácia trhu nie je správny krok
Práve predpovede vývoja v roku 2017 odštartovali mediálnu časť konferencie LOTE. Rastúci podiel budú mať podľa Živicu aj výdavky do Facebooku a Googlu, ktoré tvoria v USA až 70 percent z celkových rozpočtov v online. „Je to trend, pred ktorým nemôžeme zatvárať oči. Na Slovensku odhadujeme podiel výdavkov okolo 65 percent,“ dodal Živica.

Úlohou médií je podľa neho to, aby vytvárali zaujímavé prostredie z hľadiska investícií prostriedkov pre marketérov.

Generálny riaditeľ Rádia Expres Ivan Antala považuje reguláciu rádií...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 02 - Modified: 2024-01-08 09:00:00 - Feat.: - Title: Umelá inteligencia do produkcie spotov zatiaľ nezasiahla 03 - Modified: 2023-12-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Alex Prochyra:,,Biznisy, ktoré pozvú svojich zákazníkov do hrdinského príbehu rastú." 04 - Modified: 2023-10-29 23:00:00 - Feat.: - Title: Power of Sound 05 - Modified: 2023-10-27 08:10:14 - Feat.: - Title: Digitálny stage na Stratégie Fórum ukázal, že reklama v podcaste naberá na sile
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2024 16:11