Mediálne plánovanie a nákup médií pre rafinérsku a petrochemickú spoločnosť Slovnaft od apríla tohto roka zabezpečuje mediálna agentúra Mindshare Slovakia. Slovnaft si ju vybral v tendri, do ktorého sa zapojilo celkovo päť agentúr. Dlhoročnou mediálnou agentúrou Slovnaftu bola Unimedia, ktorá pre Slovnaft pripravovala mediálne plány a zabezpečovala nákup médií od roku 2008.
„Mindshare nás v tendri presvedčil najmä presným porozumením zadania, veľmi konkrétnymi riešeniami a efektívnym mediamixom aj s ohľadom na trendy v digitálnom prostredí. Teším sa na našu spoluprácu a zároveň chcem poďakovať Unimedii za dlhoročnú spoluprácu na mnohých zaujímavých kampaniach,“ povedal riaditeľ podnikovej a marketingovej komunikácie Slovnaftu Anton Molnár.
„Je pre nás skvelou správou, že sme uspeli v silnej konkurencii vo výberovom konaní organizovanom jedným z top zadávateľov na trhu. Boli sme úspešní s riešením klientovho zadania, ktoré bolo orientované na digitálnu oblasť,“ povedal CEO Mindshare Slovakia Richard Kopuník.
Slovnaft ročne investuje do nákupu médií v priemere milión eur, z čoho najväčší podiel majú televízie. Mindshare bude pre Slovnaft zabezpečovať nielen plánovanie a nákup tradičných médií, ale aj stratégiu a nákup online médií.