Záujem o televízny priestor je enormný. Po jarnej sezóne s vysokou sledovanosťou a tiež vysokým záujmom zadávateľov o reklamný priestor, sa situácia nezmenila ani v lete. Aktuálne dopyt prevyšuje ponuku, prime time je takmer vypredaný, a nie je zaručené, že bude v možnostiach televízií naplniť požiadavky klientov. Na vypredanosť naráža, rovnako ako komerčné televízie, aj verejnoprávna televízia, ktorá je však v inom postavení kvôli nízkemu podielu reklamy vo vysielaní.
Televízie investovali do programovej štruktúry nemalé prostriedky, aby uspokojili dopyt zadávateľov. Komerčné televízie priznávajú, že musia vyrábať oveľa väčší objem obsahu, aby pokryli dopyt klientov. Veria však, že vďaka silnej programovej štruktúre budú vedieť dopyt do konca roka uspokojiť, hoci záujem divákov sa nedá vždy vopred odhadnúť. Na budúci rok však avizujú výraznejšiu infláciu.
Aká bude televízna jeseň z pohľadu mediálnych agentúr? Akú medziročnú zmenu vo výdavkoch zadávateľov do TV reklamy predpokladajú? Uspokoja televízie dopyt zadávateľov po TV priestore, najmä v prime-time? S akou infláciou počítajú mediálne agentúry do konca roka a najmä v budúcom roku?
September ešte vzhľadom na počasie a nenasýtený dopyt z leta neuspokojí dopyt
|
Michal Vážny Client Service Director, Wavemaker Slovakia |
Aká bude televízna jeseň? Uspokoja televízie dopyt zadávateľov po TV priestore, najmä v prime-time?
TV stanice robia všetko preto, aby uspokojili dopyt do maximálnej možnej miery. Obe TV skupiny investujú významne do programingu, aj na seriálovu produkciu aj na veľké TV shows. S tým prichádza rozdelenie sezóny na dve fázy. Prvé nasadzovanie premiér so začiatko...
Zostáva vám 85% na dočítanie.