November v Markíze
Skupina Markíza dosiahla v novembri mierne horšie výsledky, či už medziročne alebo medzimesačne. Oproti predchádzajúcemu mesiacu klesli jej výkony o 1,1 percentuálneho bodu celodenne aj v prime time, medziročne zaznamenala skupina Markíza pokles podielu celodenne o 0,9 bodu a o 1,4 bodu v prime time. Trhový líder – televízia Markíza – znížil svoj trhový podiel medziročne o 0,6 bodu celodenne a v prime time o 1,9 bodu v komerčnej cieľovej skupine divákov. Medziročne si polepšila stanica Doma v prime time o 0,7 bodu a Dajto o 0,2 bodu.
Podiel skupiny Markíza za november 2016 (ind 12-54):
Obdobie: celý deň |
Markíza | Doma | Dajto | CME Group |
november 2016 | 22,1 | 4,9 | 4,2 | 31,2 |
október 2016 | 23,2 | 4,7 | 4,3 | 32,3 |
rozdiel medzimesačne
|
-1,1
|
0,2
|
-0,1
|
-1,1
|
november 2015 | 22,7 | 5,4 | 4,0 | 32,1 |
rozdiel medziročne | -0,6 | -0,5 | 0,2 |
-0,9 |
Obdobie: prime time |
Markíza | Doma | Dajto | CME Group |
november 2016 | 22,6 | 5,6 | 4,3 | 32,4 |
október 2016 | 24,3 | 5,2 | 4,00 | 33,5 |
rozdiel medzimesačne | -1,7 | 0,4 | 0,3 | -1,1 |
november 2015 | 24,5 | 4,9 | 4,4 | 33,8 |
rozdiel medziročne | -1,9 | 0,7 | -0,1 | -1,4 |
TOP 5 najvýkonnejších vydaní relácií TV Markíza v novembri 2016 (ind 12-54):
Piaty diel filmovej série Kameňák stal suverénne najsledovanejším programom celého uplynulého mesiaca. Problémy starostu Pepana počas adventu dosiahli sledovanosť 13,3 percenta a trhový podiel 33,7 percenta v cieľovej skupine divákov 12-54. Vianočný Kameňák sa tak stal aj druhým najsledovanejším filmom na obrazovkách slovenských televízií od začiatku tohto roka, pozrelo si ho takmer 600-tisíc divákov starších než 12 rokov.
Por. | Názov | Dátum | Deň | Čas | Rtg(000) | Rtg% | Shr% |
1. | Kameňák 5 | 20.11.2016 | nedeľa | 20:33 | 427 | 13,3 | 33,7 |
2. | Počasie | 27.11.2016 | nedeľa | 20:07 | 398 | 12,4 | 31,8 |
3. | Športové noviny | 20.11.2016 | nedeľa | 20:21 | 369 | 11,5 | 28,2 |
4. | Televízne noviny | 27.11.2016 | nedeľa | 19:00 | 357 | 11,1 | 29,9 |
5. | Tvoja tvár znie povedome | 06.11.2016 | nedeľa | 20:35 | 319 | 9,9 | 34,9 |
November v TV Joj
Trhovej dvojke sa po horšom odštartovaní jesennej sezóny podarilo narásť v komerčnej cieľovej skupine druhý mesiac za sebou. V novembri dosiahla Joj Group medzimesačný nárast o 0,3 percenta celodenne a 0,6 percentuálneho bodu v prime time, a to najmä vďaka stanici Joj, ktorá si pripísala 0,5 bodu celodenne aj v prime time. Medziročne však Joj Group zaznamenala pokles – stratila takmer 2 body celodenne aj v prime time. Oproti novembru 2015 dosiahla nárast len stanica WAU, a to o pár desatín bodu.
Podiel skupiny Joj za november 2016 (ind 12-54):
Obdobie: celý deň | Joj | Plus | Wau | Joj Group |
november 2016 | 16,2 | 4,1 | 2,2 | 22,5 |
október 2016 | 15,7 | 4,3 | 2,3 | 22,2 |
rozdiel medzimesačne | 0,5 | -0,2 | -0,1 | 0,3 |
november 2015 | 18 | 4,3 | 2 | 24,3 |
rozdiel medziročne | -1,8 | -0,2 | 0,2 | -1,8 |
Obdobie: prime time |
Joj | Plus | Wau | Joj Group |
november 2016 | 20,3 | 4,5 | 2,4 | 27,2 |
október 2016 | 19,8 | 4,4 | 2,4 | 26,6 |
rozdiel medzimesačne | 0,5 | 0,1 | 0,0 | 0,6 |
november 2015 | 22,4 | 4,7 | 2 | 29,1 |
rozdiel medziročne | -2,1 | -0,2 | 0,4 | -1,9 |
TOP 5 najvýkonnejších vydaní relácií TV Joj v novembri 2016 (ind 12-54):
Šiesta séria šou Česko Slovensko má talent vyvrcholila na konci novembra priamym prenosom z bratislavskej Koliby. Víťazstvo dievčenského akrobatického zoskupenia porazilo so sledovanosťou 10,9 percenta aj sledovanosť finále konkurenčnej šou zo začiatku mesiaca. Hoci talentová šou nedosiahla výkony predchádzajúcej série, finále aktuálnej série zaznamenalo v oboch cieľových skupinách svoj najlepší výsledok sledovanosti v tejto sezóne.
Por. | Názov | Dátum | Deň | Čas | Rtg(000) | Rtg% | Shr% |
1. | Česko Slovensko má talent | 27.11.2016 | nedeľa | 20:21 | 349 | 10,9 | 29,2 |
2. | Noviny TV Joj | 20.11.2016 | nedeľa | 19:29 | 337 | 10,5 | 27,5 |
3. | Najlepšie počasie | 30.11.2016 | streda | 20:31 | 335 | 10,4 | 29,3 |
4. | Šport | 30.11.2016 | streda | 20:24 | 292 | 9,1 | 25,8 |
5. | Krimi | 13.11.2016 | nedeľa | 18:59 | 275 | 8,6 | 23,3 |
November v RTVS
Verejnoprávna televízia zvyšuje v jesennej sezóne svoje výkony v univerzálnej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov. V novembri zaznamenala RTVS medziročné zvýšenie trhového podielu, o 1,5 bodu celodenne a o 1,6 bodu v prime time. Výraznejšie zvýšila svoj výkon oproti minulému roku Jednotka, celodenne o 1,2 bodu a v prime o 0,9 bodu. Oproti predchádzajúcemu mesiacu nezaznamenala televízia žiadny výrazný posun, Jednotka narástla o 0,3 body celodenne, v prime time však klesla o 0,3 bodu.
Podiel RTVS za november 2016 (ind 12+):
Obdobie: celý deň |
Jednotka | Dvojka | RTVS |
november 2016 | 11,2 | 2,3 | 13,5 |
október 2016 | 10,9 | 2,3 | 13,2 |
rozdiel medzimesačne | 0,3 | 0,0 | 0,3 |
november 2015 | 10,0 | 2,0 | 12,0 |
rozdiel medziročne | 1,2 | 0,3 | 1,5 |
Obdobie: prime time |
Jednotka | Dvojka | RTVS |
november 2016 | 13,3 | 2,4 | 15,7 |
október 2016 | 13,6 | 2,2 | 15,9 |
rozdiel medzimesačne | -0,3 | 0,2 | -0,2 |
november 2015 | 12,4 | 1,7 | 14,1 |
rozdiel medziročne | 0,9 | 0,7 | 1,6 |
TOP 5 najvýkonnejších vydaní relácií Jednotky v novembri 2016 (ind 12+):
Piatkový prime time patrí na jeseň Jednotke, ktorá sa s piatou sériou zábavnej šou Milujem Slovensko pravidelne stáva najsledovanejšou televíziou aj v komerčnej cieľovej skupine divákov. Hoci ani jedno z troch novembrových vydaní (jeden piatok patril futbalovej kvalifikácii) nepokorilo rekord z minulého mesiaca, svoju sledovanosť si šou udržala. Každú časť si pozrelo okolo 600-tisíc divákov starších než 12 rokov.
Por. | Názov | Dátum | Deň | Čas | Ind 12+ | ||
Rtg(000) | Rtg% | Share | |||||
1. | Milujem Slovensko | 04.11.2016 | piatok | 20:25 | 607 | 12,9 | 29,2 |
2. | Kvalifikácia na MS 2018 vo futbale (Slovensko - Litva) | 11.11.2016 | piatok | 20:38 | 482 | 10,3 | 25,2 |
3. | Nikto nie je dokonalý | 22.11.2016 | utorok | 20:26 | 440 | 9,4 | 20,3 |
4. | Duel | 22.11.2016 | utorok | 17:50 | 404 | 8,6 | 25,0 |
5. | Doktor Martin II. | 27.11.2016 | nedeľa | 20:28 | 393 | 8,4 | 16,4 |
Zdroj dát: PMT/TNS SK