StoryEditor

Česi majú prvý časopis v čínštine

04.10.2016, 10:28
Autor:
imim
Vydavateľstvo Mladá fronta tak reaguje na zásadné zvýšenie záujmu čínskeho biznisu o Českú republiku.

Divízia Euro z vydavateľstva Mladá fronta začala vydávať čínsky písaný štvrťročník s názvom Esence - Pražský magazín, informuje vydavateľstvo v tlačovej správe. Časopis je prvý svojho druhu na českom trhu. Dve tretiny tvoria lifestylový obsah, jedna tretina biznis. Esence vznikla ako špeciálny projekt ekonomického týždenníka Euro.

Vydavateľstvo Mladá fronta reaguje na prudký rast počtu čínskych turistov v Prahe a zásadné zvýšenie záujmu čínskeho biznisu o Českú republiku vydávaním lifestylovo-biznisového časopisu Esence - Pražský magazín.

„Číňania kedysi vynašli vizitky. A keď vám svoju vizitku podávajú, držia ju vždy v oboch rukách a zľahka sa uklonia, pretože vizitka je pre nich dôležitá. A my sme urobili magazín Esence výtvarným spôsobom a spolupracovali sme so skvelými tvorcami, aby to bola naozaj pekná vizitka Českej republiky,“ hovorí Jan Müller, šéfredaktor časopisu.

V Esencii budú zábery popredných fotografov Lucie Robinson či Báry Prášilovej. Art direktorkou časopisu je Ivy E. Morwen, ktorá v minulosti pripravovala napríklad grafickú podobu Moja Psychológia, za ktorú vydavateľstvo Mladá fronta získalo ocenenie Časopis roka.

Pre čínskych turistov a podnikateľov

V Esencii nájde čínsky čitateľ klasické turistické čítanie o Prahe, ale napríklad aj rozhovor s netradičným filozofom a doktorom Kabbala Danielom Steinom Kubínom či portrét výtvarníka George Dokoupila presláveného maľbou mydlových bublín. 

V biznisovej sekcii čitateľ zase nájde zoznam najbohatších Čechov či rozbor potenciálu stredoeurópskej ekonomiky pre investorov z Číny. V prvom vydaní Esencie sa objaví rad značiek ako Škoda Auto, Carollinum, najväčšia globálna advokátska firma Dentons, KPMG, Rimowa a ďalšie.

Distribúcia zadarmo

Časopis Esence je zadarmo distribuovaný na Letisku Václava Havla, kde má sieť stojanov obsluhovanú hosteskami. Ďalej má distribúciu v hoteloch a obchodoch v centre Prahy, Českom Krumlove a Karlových Varoch, vo veľkých českých cestovných kanceláriách a na významných turistických miestach.

Esence je tiež prezentovaná v jednotlivých čínskych regiónoch pre potreby miestnych podnikateľov hľadajúcich partnerov v strednej Európe. Časopis je možné objednať aj v printovej alebo online podobe. Marketingová kampaň v podobe billboardov a bannerov prebehne na Letisku Václava Havla. Marketingová podpora je naplánovaná tiež v týždenníku Euro a na sociálnych sieťach. Časopis Esence má 134 strán a vychádza v náklade 15 000 kusov. 

Vydavateľstvo Mladá fronta je vydavateľstvo so sedemdesiatjeden ročnou tradíciou. Vlajkovou loďou vydavateľstva je týždenník Euro a portál Euro.cz. Vydavateľstvo Mladá fronta prevádzkuje tiež ekonomický web Finance.cz a ďalších 19 špecializovaných online titulov.

01 - Modified: 2020-05-05 12:41:58 - Feat.: - Title: Soukupova Empresa Media chce kúpiť vydavateľstvo Mladá fronta. Chce ho zachrániť pred krachom
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. september 2024 02:12