Zaujímavo dopadla sledovanosť víkendu, najmä hlavného vysielacieho času. Komerčné televízie proti sebe v nedeľu opäť nasadili dva veľké súťažné formáty: televízia Markíza šou Tvoja tvár znie povedome išla v konkurencii s JOJ-kárskou talentovou šou Česko Slovensko má talent. Na prekvapenie sa nekonal súboj iba spomínaných dvoch zábavných šou, do boja o divácku priazeň sa zapojila aj televízia Dajto so Svetovým pohárom v hokeji. O výhru išlo Tímu Európy (v ktorom hrajú aj slovenskí hokejisti, pozn. red.) a Švédsku.
Sledovanosť nakoniec vyhrala markízacka šou Tvoja tvár znie povedome, ktorá v čase vysielania dosiahla sledovanosť na úrovni 8,9 percent, pre televíziu získala v cieľovej skupine 12 - 54 podiel na úrovni 26 percent. Pravda je však taká, že v tesnom závese mala tak Joj-kársku šou Česko Slovensko má talent s 8,6 percentnou sledovanosťou a 21 percentným podielom na trhu, ako aj hokejový zápas na Dajto zo Svetového pohára v hokeji, ktorý dosiahol 8,2 percentnú sledovanosť a 19,5 percentný podiel na trhu.
Opomenúť netreba ani zábavno-súťažnú šou RTVS Milujem Slovensko, ktorá minulý piatok v cieľovej skupine 12 - 54 získala 9,1 percentný podiel a 27, 2 percentný share na trhu. Stala sa tak najsledovanejším programov počas uplynulého piatka, soboty a nedele. Piatkové vydanie relácie malo aj historicky najvyšší podiel na trhu (v porovnaní premiér, repríz a silvestrovských špeciálov). Jednotka bola v piatok s výkonom 22 percent trhovým prime time lídrom.
Zdá sa, že napriek zmene programu komerčných televízií (Markíza zaradila reprízu Hornej Dolnej, TV JOJ presedlala na akvizíciu Tracers - Najrýchlejší lupiči) diváci zostávajú verní v piatok večer verejnoprávnej televízii.