Tvoja tvár znie povedome, druhá časť 2. sérieTV Markíza
StoryEditor

Programom víkendu je šou Tvoja tvár. Sledovalo ju takmer rovnaký počet divákov ako minule

12.09.2016, 12:45
Autor:
(pš)(pš)
Kráľom divákov piatkového večera Milujem Slovensko. V sledovanosti tromflo Dobré vedieť! i reprízu Hornej Dolnej.

Je za nami druhý víkend, v ktorom sa v jesennej programovej štruktúre stretli dve veľké zábavné šou: Tvoja tvár znie povedome televízie Markíza  a Česko-Slovensko má talent televízie JOJ. A zdá sa, že diváci si už podelili svoje obľúbené šou. Obidve si výrazne ani nepolepšili ani nepohoršili. Prvenstvo si ale podobne ako pred týždňom obhájila aj minulú nedeľu Tvoja tvár znie povedome. V širšej cieľovej skupine 12+ si ju pozrelo 536 tisíc divákov. V komerčnej cieľovej skupine 12 - 54 dosiahla televízia rating 3 percentá a získala 35,2 percentný podiel na trhu. Tvoja tvár znie povedome obzvlášť zabodovala v kategórii mladých žien 15-24, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 49,2 %. V porovnaní s minulým týždňom si šou v cieľovej skupine 12+  pozrelo 549 tisíc divákov, televízia dosiahla 11,2 percentný rating a 35,7 percentný podiel na trhu. Pre zaujímavosť, aj v Česku dosahuje šou výborné výkony. Uvádza ju stanica Nova pod názvom Tvoje tvář má známý hlas v nedeľu. Tak ako u nás, aj u susedov sa šou stala najsledovanejším programom v rámci všetkých českých televíznych staníc. V cieľovej skupine 15 - 54 si ju pozrelo 46,95 percent divákov pri obrazovkách a v širšej cieľovej skupine 4+ šou prilákala 1 549 tisíc divákov. 

Konkurenčná šou televízie JOJ Česko-Slovensko má talent dokázala získať v porovnaní s minulým týždňom pre televíziu rovnakú sledovanosť - 8,8 percent ako aj  podiel 23,7 percent.

Aj sobotný večer patril Markíze, ktorá uviedla americkú premiéru akčného kinohitu Equalizer. Triler s Denzelom Washingtonom v hlavnej úlohe zaznamenal rating 7,5 % a trhový podiel 26,7 %.

Kráľom piatkového večera sa pre divákov stala súťažno-zábavná šou Milujem Slovensko vysielaná na Jednotke verejnoprávnej televízie. Na jej výkony sledovanosti 7,4 percent   nemala súťažno zábavná šou Markízy Dobré vedieť! - 7,3 percent, ani repríza Hornej Dolnej. Dobré vedieť! ale získala v porovnaní s Milujem Slovensko lepší podiel na trhu - 27,9 percent, Milujem Slovensko - 23,7 percent.  

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 05:13