Jesennú sezónu odštartuje televízia Markíza v nedeľu 4. septembra druhou sériou šou Tvoja tvár znie povedome a opäť jej budú patriť nedeľné prime timy. Premeny slovenských celebrít na známe osobnosti boli najúspešnejšou šou jarnej sezóny. Finálovú časť prvej série pritiahlo k televíznym obrazovkám najviac divákov od začiatku tohto roka, v cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov ich bolo 841 tisíc.
Televízia Joj v tento deň odštartuje na svojich obrazovkách šiestu sériu šou Česko Slovensko má talent. V nedeľný prime time tak budú bojovať o priazeň divákov obidve komerčné televízie so svojimi najúspešnejšími šou.
Ako oznámila televízia Markíza na svojom facebooku, premiérové diely fenoménu Horná Dolná začne vysielať od pondelka 5. septembra. Po Hornej Dolnej by mala televízia vysielať nové časti skeč šou Kredenc, ako sa jej to osvedčilo aj v predchádzajúcej sezóne. Na Jojke by im mala v pondelky konkurovať zábavno-súťažná novinka Uhádni môj vek a reality šou Návštevníci.
Novú výpravnú reality šou Ostrov spustí podľa najnovších informácii Markíza už v utorok 6. septembra. Patriť by jej mal utorkový a štvrtkový prime time. V tieto dni plánuje televízia Joj vysielať druhú sériu jej úspešného seriálu Naši a do vysielacej štruktúry v septembri pribudnú aj Návštevníci. Reality šou z minulosti plánuje televízia Joj vysielať počas jesene každý pracovný deň okrem stredy v prime time.