Stratégie sú na Slovensku najkomplexnejším webom, ktorý pokrýva témy marketingovej komunikácie, reklamy a médií, a preto si zaslúžia, aby mali aj novú podobu a moderný fresh vzhľad.
S vynovenou verziou prichádzame pred letom, čím chceme povedať, že ani počas dovoleniek nemienime v našom tempe poľaviť.
Nový dizajn, lepší obsah
A tak ako sme modernizovali vzhľad, budeme modernizovať aj náš obsah. Doteraz ste boli zvyknutí skôr na spravodajský web, to však budeme meniť. Stále pre nás budú prioritou aktuálne témy, tie však doplníme o súvislosti a komentáre vás, odborníkov. Okrem informácií vám budeme prinášať viac analýz, rozhovorov, blogov a nový video obsah.
A to všetko preto, aby sme sa stali pre vás prvou voľbou, ak sa chcete dozvedieť o tom, čo sa deje v marketingu, v reklame a v médiách. A nie sú to iba slová. Ako jediné médium sme zo Slovenska navštívili najprestížnejší festival reklamy v Cannes, priniesli najpodrobnejšie informácie z domácej súťaže kreativity – Zlatý klinec. Pravidelne monitorujeme komunikáciu značiek, prinášame informácie o tom, čo sa deje v PR, eventoch, v mediálnych agentúrach a v neposlednom rade v médiách. Pod palcom máme personálne posuny ľudí z brandže.
Napíšte nám, váš názor nás zaujíma
Samozrejme, nezabudneme ani na print, kde aktuálne témy ešte viac rozanalyzujeme a kde je priestor na dáta z nášho trhu.
Neviem, aké leto máte pred sebou vy, ale my určite zaujímavé, aj vďaka novému webu.
Budeme radi, ak nám dáte feedback na náš nový web. Podnety nám posielajte na adresu: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
Buďte na nás prvé dni dobrí, kým vychytáme všetky chybičky krásy :). Ďakujeme, že nás čítate.
Petra Ševčíková,
šéfredaktorka Stratégií
Pripájame zopár správ, o ktorých Stratégie informovali ako prvé:
O tom, že Wiktor Leo Burnett vyhral v Cannes bronzového Leva. Pripojili sme aj prvé pocity kreatívneho riaditeľa agentúry Petra Kačenku.
Stratégie sa ako prvé médium zaoberali témou väčšieho dopytu po reklamnom priestore v televíziách ako je ponuka:
Ako prví sme informovali, že Pohoda mení po rokoch generálneho partnera:
Novinku, s ktorou sme prišli bola aj informácia o tom, že stanica Nova prichádza oficiálne na Slovensko.
Priniesli sme meno šéfa novej mediálnej agentúry Penty.