V sobotu 16. januára sa stretli na televíznych obrazovkách viaceré relácie, ktoré sa uchádzali o priazeň divákov. Televízia Joj uviedla druhú epizódu svojej seriálovej novinky Bodka, televízia Markíza konkurovala filmovou premiérou a na obrazovky Jednotky sa vrátili po prestávke Záhady tela nasledované Pumpou.
Víťazom sobotného večera sa stala premiéra trileru Greta: Smrtiaca návnada. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa z ponuky všetkých slovenských staníc. Markíza si pripísala sledovanosť 9,2 percenta a trhový podiel 22,6 percenta, pričom do úzadia zatlačila seriál TV Joj Bodka, ktorá si v tejto cieľovej skupine pripísala podiel na trhu 11,9 percenta. Šou Záhady tela zaznamenala na Jednotke podiel 10,7 percenta a Pumpa 12,8 percenta.
Snímka Greta: Smrtiaca návnada v hlavnej úlohe s francúzskou hereckou hviezdou Isabelle Huppert pritiahla k obrazovkám Markízy celkovo 415-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Seriál Bodka stratil voči predchádzajúcemu týždňu viac ako 200-tisíc divákov. Druhú epizódu si pozrelo 309-tisíc tisíc divákov, pričom prvá časť mala až 517-tisíc divákov. Bodku tak v počte divákov predbehli aj Záhady tela a Pumpa, ktorá sa po prestávke vrátili na obrazovky jednotky RTVS.
Záhady tela si pozrelo 375-tisíc divákov, nasledujúcu Pumpu 364-tisíc. Hostkou na Pumpe bola ministerka Mária Kolíková a preberaná téma úmrtia policajného exprezidenta Milana Lučanského vzbudila diskusiu a pobúrila divákov. Viac si môžete prečítať v tomto článku:
Divákov k sobotným obrazovkám prilákali aj športové prenosy zo Svetového pohára v zjazdovom lyžovaní, ktoré sa na Dvojke už tradične tešia vysokej sledovanosti. V sobotu si 1. kolo obrovského slalomu žien pozrelo 329-tisíc divákov a druhé kolo sledovalo až 470-tisíc divákov, čím sa tento program stal najsledovanejšou nespravodajskou reláciou soboty. V sobotu zaujal divákov aj Svetový pohár v biatlone. Štafetu žien si nenechalo ujsť 227-tisíc divákov.
Z nedeľných politických diskusií si pripísalo prvenstvo Na telo televízie Markíza, diskusiu s ministerkou spravodlivosti Máriou Kolíkovou a lídrom Hlasu Petrom Pellegrinim si pozrelo celkovo 494-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Hostkou v relácii RTVS O 5 minút 12 bola prezidentka Zuzana Čaputová a v druhej časti odborníci na pandémiu. Pri obrazovkách Jednotky bolo 452-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Z večernej programovej ponuky si v nedeľu najviac divákov vybralo film Wind River, na JOJ si ho pozrelo 491-tisíc divákov.
Medzi športovými prenosmi aj v nedeľu dominovalo zjazdové lyžovanie. Prvé kolo obrovského slalomu sledovalo 343-tisíc divákov a druhé kolo prilákalo k obrazovkám Dvojky 412-tisíc divákov.
Celkovo najsledovanejšími programami na trhu boli v oba víkendové dni hlavné spravodajské relácie. V rámci obchodnej cieľovej skupiny 12-54 si prvenstvo pripísali Televízne noviny Markízy. V sobotu si pripísali sledovanosť 10,7 percenta a podiel na trhu 26,8 percenta, v nedeľu dosiahli rating 11,9 percenta a podiel 25,6 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze v sobotu pozrelo 618-tisíc a v nedeľu 626-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto cieľovej skupine si však v nedeľu pripísali prvenstvo Noviny TV Joj so 649-tisíc divákmi.