StoryEditor

Premiérový film Len kosť a koža sa stal víťazom stredajšieho večera

14.01.2021, 12:35
Autor:
redred
Najviac zasiahol mladé ženy vo veku od 15 do 24 rokov. Film si pozrelo takmer 50 percent z nich.

V stredu 13. januára uviedla televízia Markíza ďalšiu filmovú premiéru. Skutočný príbeh o tínedžerke trpiacej anorexiou s názvom Len kosť a koža sa stal najsledovanejším večerným programom (po 20:30 hod.) z ponuky všetkých televízií.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahol emotívny nemecký film sledovanosť 9,4 percenta a trhový podiel 25 percent. Konkurenčná snímka televízie Joj Vražda v Orient exprese si v tejto cieľovej skupine pripísala podiel na trhu 14,1 percenta a Vraždy v Heraulte na Jednotke RTVS 10,6 percenta.

Snímka Len kosť a koža najviac zasiahla cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase jej vysielania zabezpečili trhový podiel až 47,6 percenta. Celkovo si film pozrelo 435-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

TV Markíza

​Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v stredu 13. januára stali spravodajské relácie Markízy Televízne noviny a Počasie. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 si pripísali sledovanosť 10,8, resp. 10,6 percenta a podiel na trhu 28,0, resp. 26,7 percenta. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze nenechalo ujsť 636-tisíc a aktuálne informácie o počasí 625-tisíc divákov.

Tretie miesto v stredajšom rebríčku sledovanosti a post divácky najúspešnejšieho nespravodajského programu dňa patril v cieľovej skupine 12-54 podvečernému seriálovému hitu Oteckovia, ktorý si pripísal sledovanosť 9,6 percenta a vysoký trhový podiel 28,4 percenta. Konkurenčná šou Bez servítky zaznamenala na TV Joj podiel na trhu 14,5 percenta. Rovnako aj v širšej cieľovej skupine 12+ sa Oteckovia stali najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď si včerajšiu epizódu vychutnalo 464-tisíc divákov.

TV Markíza

​Prvenstvo v rebríčku najsledovanejších nespravodajských programov tohto roka si zatiaľ drží snímka Zázraky z neba, ktorá bola nakrútená rovnako podľa skutočného príbehu. Televízia Markíza ju odvysielala v sviatočný trojkráľový večer, kedy si ju pozrelo až 655-tisíc divákov nad 12 rokov. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 si pripísala nadštandardnú sledovanosť 13,7 percenta a tiež vysoký trhový podiel 31 percent. 

01 - Modified: 2021-01-21 14:02:18 - Feat.: 0 - Title: Od Kávomatu po Susedov. Ktoré komediálne seriály Markízy mali najlepší štart? 02 - Modified: 2021-01-12 13:34:16 - Feat.: 0 - Title: Oteckovia sa vrátili ako líder. Seriálový hit bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa 03 - Modified: 2021-01-11 12:21:40 - Feat.: 0 - Title: Ďalší seriál má za sebou úspešný štart. Bodka mala viac ako pol milióna divákov 04 - Modified: 2021-01-09 14:59:29 - Feat.: 0 - Title: Nový seriál Markízy odštartoval mimoriadne úspešne
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2024 18:16