StoryEditor

Televízne noviny s premiérom a Šťastný Nový rok najsledovanejšími programami jesene

10.12.2020, 12:40
Autor:
redred
Obidva programy zasiahli okolo milióna divákov.

Televízia Markíza v stredu, 9. decembra 2020, operatívne zareagovala na aktuálne dianie a do vysielania večerných Televíznych novín pozvala premiéra Igora Matoviča, aby divákov naživo oboznámil o forme chystaného lockdownu a sprísnení opatrení v boji s koronavírusom.

Včerajšie vydanie hlavnej spravodajskej relácie sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a v univerzálnej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov išlo dokonca o doposiaľ divácky najúspešnejší program od začiatku jesennej televíznej sezóny.

Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť v rámci tejto jesene rekordných 758-tisíc divákov, pričom zasiahol až vyše 1,1 milióna divákov (AvRch 1 161 000). Sledovanosť kulminovala práve v čase rozhovoru moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s predsedom vlády Igorom Matovičom, v čase o 19:42 sledovalo Markízu až 916-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahli stredajšie Televízne noviny od začiatku septembra druhú najvyššiu sledovanosť 13,6 percenta a absolútne rekordný trhový podiel 37,3 percenta, zároveň ide o doposiaľ druhý najsledovanejší program tejto sezóny.

Najsledovanejší film roka

Continental film

​Televízia Joj odvysielala v stredu televíznu premiéru filmu Šťastný nový rok, ktorého je hlavným mediálnym partnerom. Česko-slovenský kinohit zožal úspech aj na televíznych obrazovkách a stal sa najsledovanejším filmom tohto roka z ponuky všetkých slovenských televízií.

Romantická komédia Šťastný nový rok s hviezdnym hereckým obsadením bola vlani druhým najnavštevovanejším slovenským filmom v kinách (po filmovom trháku Trhlina) a piatym najnavštevovanejším filmom celkovo za rok 2019.

Televízna premiéra filmu zasiahla takmer milión divákov vo veku nad 12 rokov (AvRch 989 000). V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 si Šťastný Nový rok vyslúžil sledovanosť až 13,4 percenta a vysoký podiel na trhu 37,9 percenta.

Romantická komédia bola včera prvou voľbou slovenských divákov vo všetkých cieľových skupinách. Ženy vo veku 45 až 54 rokov zaznamenali sledovanosť 23,1 percenta a podiel až 41,1 percenta, u mužov v tejto cieľovej skupine mal film rovnako najväčší úspech so sledovanosťou až 19,1 percenta a podielom na trhu 37,3 percenta.

01 - Modified: 2020-11-30 17:18:27 - Feat.: 0 - Title: Blíži sa finále Farmy. Bude kombináciou glamour, folklóru a adrenalínu, hovorí režisér 02 - Modified: 2020-12-02 12:52:02 - Feat.: 0 - Title: Nový život nekončí. Novú sériu odštartuje TV JOJ začiatkom roka 03 - Modified: 2020-11-26 14:49:27 - Feat.: 0 - Title: Vianoce v televízii: Popoluška, nové rozprávky aj filmové premiéry 04 - Modified: 2020-12-03 17:22:28 - Feat.: 0 - Title: Poslednú aristokratku sledovalo viac ako pol milióna divákov 05 - Modified: 2020-12-07 07:59:07 - Feat.: 0 - Title: November v TV: Celoplošné testovanie pritiahlo k obrazovkám najviac divákov
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. november 2024 09:38