Televízia Markíza v stredu, 9. decembra 2020, operatívne zareagovala na aktuálne dianie a do vysielania večerných Televíznych novín pozvala premiéra Igora Matoviča, aby divákov naživo oboznámil o forme chystaného lockdownu a sprísnení opatrení v boji s koronavírusom.
Včerajšie vydanie hlavnej spravodajskej relácie sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a v univerzálnej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov išlo dokonca o doposiaľ divácky najúspešnejší program od začiatku jesennej televíznej sezóny.
Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť v rámci tejto jesene rekordných 758-tisíc divákov, pričom zasiahol až vyše 1,1 milióna divákov (AvRch 1 161 000). Sledovanosť kulminovala práve v čase rozhovoru moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s predsedom vlády Igorom Matovičom, v čase o 19:42 sledovalo Markízu až 916-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahli stredajšie Televízne noviny od začiatku septembra druhú najvyššiu sledovanosť 13,6 percenta a absolútne rekordný trhový podiel 37,3 percenta, zároveň ide o doposiaľ druhý najsledovanejší program tejto sezóny.
Najsledovanejší film roka
Televízia Joj odvysielala v stredu televíznu premiéru filmu Šťastný nový rok, ktorého je hlavným mediálnym partnerom. Česko-slovenský kinohit zožal úspech aj na televíznych obrazovkách a stal sa najsledovanejším filmom tohto roka z ponuky všetkých slovenských televízií.
Romantická komédia Šťastný nový rok s hviezdnym hereckým obsadením bola vlani druhým najnavštevovanejším slovenským filmom v kinách (po filmovom trháku Trhlina) a piatym najnavštevovanejším filmom celkovo za rok 2019.
Televízna premiéra filmu zasiahla takmer milión divákov vo veku nad 12 rokov (AvRch 989 000). V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 si Šťastný Nový rok vyslúžil sledovanosť až 13,4 percenta a vysoký podiel na trhu 37,9 percenta.
Romantická komédia bola včera prvou voľbou slovenských divákov vo všetkých cieľových skupinách. Ženy vo veku 45 až 54 rokov zaznamenali sledovanosť 23,1 percenta a podiel až 41,1 percenta, u mužov v tejto cieľovej skupine mal film rovnako najväčší úspech so sledovanosťou až 19,1 percenta a podielom na trhu 37,3 percenta.