Televízia Markíza má za sebou úspešný vstup do posledného mesiaca roka. V utorok 1. decembra obsadila najvyššie priečky rebríčka sledovanosti.
Najsledovanejšími programami dňa sa stali spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si na Markíze nenechalo ujsť až 661-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí rovných 600-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov to pre Televízne noviny znamenalo sledovanosť 11,6 percenta a podiel na trhu 34 percent, Počasie si pripísalo sledovanosť 10,7 percenta a podiel 30 percent.
Medzi nespravodajskými programami patrilo prvenstvo rovnako Markíze. Neajsledovanejším programom dňa boli Oteckovia so 484-tisíc divákmi pri obrazovkách. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 to znamenalo vysoký rating 9,5 percenta a v rámci jesennej sezóny druhý najvyšší trhový podiel 33,3 percenta.
Večerná reality šou Utajený šéf si pripísala jesenný rekord. Epizódu, v ktorej oblek za montérky vymenil riaditeľ firmy zabezpečujúcej mestské služby, k obrazovkám pritiahla 388-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je najlepší výsledok tejto jesennej série. V cieľovej skupine 12-54 prekonala všetky programy konkurenčných staníc a v rámci tejto jesene zaznamenala rekordný rating 8,3 percenta a rovnako aj trhový podiel 23,4 percenta.
Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala trhový podiel 26,7 percenta.