Televízia Joj u divákov opäť v nedeľu zabodovala. Ťahákom boli podvečerné magazíny, hlavné spravodajské relácie a emotívna šou V siedmom nebi. Skupina Joj tak bola v nedeľu 22. novembra lídrom trhu, a to celodenne aj v hlavnom vysielacom čase, v rámci univerzálneho publika aj v obchodne relevantnej cieľovej skupine.
Z večerných relácií si najvyššiu sledovanosť pripísalo opäť V siedmom nebi, rovnako nedeľné podvečerné magazíny televízie JOJ - Nová záhrada, Na chalupe a Nové bývanie, boli opäť trhovými lídrami, informovala Miroslava Klempová, PR manažérka skupiny Joj.
V siedmom nebi so svojou druhou premiérovou epizódou tejto jesene dosiahlo trhový podiel 21,8 percenta v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov. v obchodnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov Najpočetnejšou cieľovou skupinu boli ženy vo veku 35 až 44 rokov s takmer 29 percentným podielom na trhu. V obchodnej cieľovej skupine mladších 12-54 ročných divákov malo V siedmom nebi rovnakú 6,7 percentnú sledovanosť ako repríza zábavnej šou 2 na 1 na obrazovke televízie Markíza.
Najsledovanejšími programami z ponuky televízie JOJ bola v nedeľu hlavná spravodajská relácia Noviny, ktorú si pozrelo 629-tisíc divákov starších ako 12 rokov a dosiahla v tejto cieľovej skupine podiel na trhu 26,5 percenta.
Celkovo najsledovanejšími programami dňa z ponuky všetkých televízií boli hlavné spravodaské relácie Markízy. Počasie sledovalo 652-tisíc a Televízne noviny 635-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
V piatok obsadila prvé pozície v rebríčku sledovanosti televízia Markíza. Celkovo najsledovanejšími programami dňa z ponuky všetkých televízií boli - rovnako ako v sobotu a nedeľu - hlavné spravodajské relácie Markízy. Televízne noviny sledovalo 590-tisíc a Počasie 584-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Z nespravodajských relácií si prvenstvo pripísali podvečerní Oteckovia, a to v oboch hlavných cieľových skupinách. Pozrelo si ich 441-tisíc divákov v cieľovej skupine 12+.
Najsledovanejším piatkovým večerným programom bola Farma, ktorú si pozrelo 436-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Konkurenčné programy Milujem Slovensko a Rodinka Úžasných 2 predstihla aj obchodnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov.