Internetová televízia Mall.tv je na slovenskom trhu rok. Rovnako rok oslávila jedna z jej najsledovanejších relácií, Kavej, protagonistkami ktorej sú Janka Kovalčíková a Anna Jakab-Rakovská. Ide o najúspešnejší formát internetovej televízie na Slovensku.
Relácia Kavej oslávila vo štvrtok, 15. októbra 2020, jeden rok od svojho vzniku. Odvtedy bolo na Mall.tv odvysielaných 30 epizód a takmer od začiatku bolo jasné, že rozhovory pri káve medzi dvoma východniarkami prisťahovanými do Bratislavy internetových užívateľov zaujali.
Za jeden rok nadobudla viac ako 5 miliónov zhliadnutí. Diváci strávili pri seriáli Kavej 320 561 hodín, čo je viac ako 36 rokov krátkych videí.
427 000 unikátnych zhliadnutí
Seriál Kavej, za ktorým stojí producent Dano Dangl, prináša novú epizódu každý štvrtok. Protagonistkami sú Klára a Veronika - dve východniarky, ktoré si prišli splniť sny do Bratislavy. Niekto im totiž povedal, že všetci šikovní ľudia patria práve do hlavného mesta.
Seriál si takmer okamžite získal divákov a je jedným z divácky najobľúbenejších formátov súčasného slovenského internetu. Najsledovanejšou epizódou pritom bola Láska na prvý pohľad, ktorá mala 427 000 unikátnych zhliadnutí.
Najúspešnejší seriál internetu
Divácku obľubu si seriál Kavej potvrdil aj ocenenením SerialZone Awards 2020, ktorý získal presne v deň prvého výročia.
V súťaži SerialZone Awards rozhodujú diváci a internetoví užívatelia o tom, ktoré seriály boli v uplynulej sezóne najlepšie. Jednou z 11 kategórií je CZ/SK seriál, a práve v nej získal v 6. ročníku SerialZone Awards prvenstvo Kavej od Mall.tv. Na druhom mieste sa umiesnil seriál Bez vedomia od HBO.
Kavej sa tak stal najúspešnejším seriálom slovenského a českého internetu za rok 2020.