Sestričky zaznamenali doposiaľ najlepšie výsledky sledovanosti v rámci aktuálnej tretej série. Seriál z nemocničného prostredia sa v utorok 29. septembra stal v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali Televízne noviny televízie Markíza, jednotkami na trhu v čase vysielania boli aj podvečerní Oteckovia či večerná reality šou Farma.
Piatu premiérovú epizódu Sestričiek si nenechalo ujsť celkovo 465-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je najvyšší počet od začiatku aktuálnej série a medzitýždenný nárast o 49-tisíc divákov. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahli taktiež v rámci aktuálnej sezóny rekordnú sledovanosť 8,7 percenta a rovnako aj najvyšší trhový podiel 24,3 percenta. Konkurenčný seriál Nový život na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine dosiahol výrazne nižší podiel na trhu 9,6 percenta.
Sestričky uviedla Markíza na obrazovky na jeseň v roku 2018. Novinka si hneď pri štarte našla svoje publikum a dokázala prekonať aj dovtedy neporaziteľných Susedov. Príbehy štvorice zdravotných sestričiek sa stali najúspešnejšou jesennou novinkou televízií.
Druhú sériu uviedla televízia o rok neskôr, opäť v jesennej sezóne. Hoci druhá séria spočiatku nedosahovala sledovanosť prvej, Sestričky postupne naberali divákov a ich sledovanosť rástla. Od šiestej epizódy už neklesli pod ratingovú desiatku (v cieľovej skupine 12-54) a počet divákov si udržali nad polmiliónovou hranicou. Pri predposlednej epizóde zaznamenali 565-tisíc divákov, čo je absolútny rekord v doterajšej histórii seriálu. Aktuálne vysielaná tretia séria zatiaľ polmiliónovú hranicu neprekročila, ale už k nej nemá ďaleko.
Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala trhový podiel 21,8 percenta. V podvečernom vysielaní boli lídrom Oteckovia, ktorí sa opäť dostali nad 30 percentný trhový podiel.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali Televízne noviny Markízy. V cieľovej skupine 12-54 včerajšie vydanie dorovnalo druhý najvyšší septembrový rating 9,8 percenta a zaznamenalo aj nadpriemerný trhový podiel 30,9 percenta. Hlavnú spravodajskú relácie si na Markíze pozrelo 578-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež druhý najlepší tohtomesačný výkon.