Najsledovanejšou televíziou bola podľa prieskumu v prvom polroku 2020 TV Markíza. Najpočúvanejším rádiom je Rádio Expres, najčítanejším denníkom je Nový Čas. Vyplýva to z prieskumu, ktorý realizovala agentúra Median SK v spolupráci so spoločnosťou Kantar Media na vzorke 4140 respondentov vo veku 14 až 79 rokov.
Najsledovanejšou televíziou posledného pol roka podľa prieskumu bola TV Markíza so 40-percentnou sledovanosťou. Sledovanosť na úrovni 28 percent zaznamenala TV Joj a trojicu najsledovanejších uzatvára Jednotka s 24 percentami.
Poradie jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu (share) za 1. a 2. kvartál 2020 je nasledujúce: Na prvom mieste s 29% sa umiestnila TV Markíza. TV JOJ dosiahla 18% a za ňou sa so 14% podielom na trhu umiestnila Jednotka.
V parametri podiel na trhu bolo v prvom a druhom kvartáli 2020 prvé Rádio Expres s 21 percentami. Nasleduje Rádio Slovensko (19 percent), Fun Rádio (12 percent), Rádio Europa 2 a Rádio Vlna (obe osem percent), Rádio Jemné (sedem percent) a napokon Rádio Regina (šesť percent). Ostatných 18 percent si medzi sebou delia ostatné rozhlasové stanice.
Z tlačených celoštátnych denníkov dominuje v čítanosti najviac Nový Čas so 14-percentnou čítanosťou. Po ňom nasledujú Plus jeden deň, Pravda a denník Sme, všetky so šesťpercentnou čítanosťou. Rebríček denníkov uzatvárajú Hospodárske noviny, Denník N a Šport s trojpercentnou čítanosťou.
Najčítanejším týždenníkom bol za prvý polrok 2020 časopis Plus 7 dní so šesťpercentnou čítanosťou. Po ňom nasledovali časopisy Báječná žena a Život s päťpercentnou čítanosťou. Nasleduje Nový Čas pre ženy a Slovenka, Katolícke noviny a Eurotelevízia s trojpercentnou čítanosťou. Sieť týždenníkov Regionálne noviny dosiahla deväťpercentnú čítanosť a sieť Petit press My noviny dosiahla čítanosť štyri percentá.
Dvojtýždenník TV Max dosiahol v ostatných dvoch kvartáloch šesťpercentnú čítanosť. Nasleduje Relax so štyrmi percentami a po ňom Tele plus s troma percentami. Literárny týždenník a Bratislavské noviny dosiahli čítanosť jedného percenta. Sieť titulov ECHO Dvojtýždenníky má čítanosť štyri percentá.
Z mesačníkov dominoval na prvom mieste časopis Záhradkár so šesťpercentnou čítanosťou. Po päť percent si pripísali Nový Čas Krížovky a zdravie. Nasledujú Eva, Napínavé krížovky a EMMA so štvorpercentnou čítanosťou. Rebríček uzatvára mesačník Urob si sám s čítanosťou troch percent.