TV Markíza
StoryEditor

SuperStar si aj s predposledným SuperVýberom udržala prvenstvo

11.05.2020, 13:55
Autor:
redred
Stala sa opäť víťazom nedele aj celého uplynulého týždňa.

Najvyššie priečky v rebríčkoch sledovanosti od piatka až do nedele obsadzovala televízia Markíza. V piatok zvíťazila televízna premiéra vojnového kinohitu Dunkirk, v sobotu najviac zabodovalo spravodajstvo a SuperStar sa opäť stala víťazom nedele aj celého uplynulého týždňa. 

SuperStar si v nedeľu 10. mája potvrdila pozíciu aktuálne najsledovanejšieho programu v strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov. Stala sa programom dňa a zároveň aj celého týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Preposledný vyraďovací SuperVýber dosiahol v tejto cieľovej skupine sledovanosť 13,8 percenta a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 34,4 percenta. Film Ten dvanásty zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 19,3 percenta a snímka Moja matka na Jednotke RTVS dosiahla podiel na trhu 5,1 percenta.

SuperVýber si pozrelo celkovo 625-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, jej sledovanosť už s poslednými štyrmi epizódami neklesla pod hranicu 600-tisíc divákov.

​Z politických diskusií minulého týždňa si pripísalo prvenstvo v oboch hlavných cieľových skupinách Na telo, ktoré vysiela televízia Markíza v nedeľu na obed. Diskusia Juraja Šeligu zo strany Za ľudí a Erika Tomáša zo Smeru zaznamenala sledovanosť 5,1 percenta a trhový podiel 23,7 percenta v cieľovej skupine 12-54.

V širšom publiku divákov starších ako 12 rokov to znamenalo 355-tisíc divákov. Enormný záujem o politické diskusie však pomaly opadáva, voči predchádzajúcemu vydaniu sledovanlo Na telo až o 230-tisíc divákov menej.

V sobotu 9. mája obsadila televízia Markíza v cieľovej skupine 12-54 trojicu najvyšších priečok v rebríčku sledovanosti vďaka večerným spravodajským reláciám Počasie a Televízne noviny a českej romantickej komédii LOVEnie, ktorá si pripísala sledovanosť 6,6 percenta a podiel na trhu 20,5 percenta.

Najsledovanejším programom piatka sa stala slovenská premiéra vojnového kinohitu Dunkirk, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala sledovanosť 7,4 percenta a trhový podiel 21,2 percenta. Film More v plameňoch dosiahol na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 14,1 percenta a galavečer Oslobodenie. 75 rokov života v mieri na Jednotke RTVS podiel na trhu 3,6 percenta.

01 - Modified: 2020-05-12 13:01:03 - Feat.: 0 - Title: Premiér Matovič bude tajným hosťom v Inkognite 02 - Modified: 2020-05-11 07:21:11 - Feat.: 0 - Title: Aj Horná Dolná sa ocitla v karanténe. Markíza odvysiela špeciálnu epizódu 03 - Modified: 2020-05-11 14:22:55 - Feat.: 0 - Title: Prima obnovila nakrúcanie seriálov. Ako prvá z českých a slovenských komerčných televízií 04 - Modified: 2020-05-09 17:38:40 - Feat.: 0 - Title: RTVS postupne spúšťa výrobu programov. Na obrazovku sa vracajú Reportéri
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. november 2024 19:31