Príchod Facebook Stories, po vzore Snapchatu a Instagramu, nemal príliš veľký úspech. Sociálna sieť musela pracovať na niekoľkých updatoch a hľadať im správne umiestnenie v News feede.
Podľa naposledy zverejnených údajov je ale zjavné, že obľúbenosť Príbehov na Facebooku rastie. Denne ich využíva pol miliardy používateľov, čo je jedna tretina z celkového počtu denne aktívnych ľudí- 1,66 miliardy.
Pre porovnanie, Instagram Stories denne sleduje miliarda ľudí a vo veľa prípadoch sú ako pre tvorcov, tak pre sledovateľov zaujímavejšími ako samotný feed.
Popularita Facebook Stories rastie pravdepodobne aj vďaka dominantnej pozícii vo feede. Po najnovšom redizajne sú ešte o niečo výraznejšie.
Zuckerberg momentálne zdá sa skúsi šťastie tým, že predĺži zobrazenie Stories z 24 na 72 hodín. Na test upozornila známa technologická blogerka Jane Manchun Wong.
Vývojári sociálnej siete pravdepodobne počítajú s tým, že publikum na Facebook bude venovať Stories viac energie v prípade, že sa to jeho priateľom bude zobrazovať o niečo dlhšie.
Vyzerá to tak, že pri uverejňovaní Stories bude možné vybrať si z dvoch možností. Prvou je 24 hodinové a druhou 72 hodinové zobrazenie na sociálnej sieti. Obsah po uplynutí tejto doby zmizne.