Viber
StoryEditor

Viber: Objem uskutočnených hovorov vzrásol na štvornásobok

07.04.2020, 13:30
Autor:
TSTS
Aplikácia zaznamenáva v priebehu globálnej pandémie navýšenie aktivity používateľov.

V posledných týždňoch zaznamenala aplikácia Viber nárast aktivity používateľov v rámci celej platformy.

Najpopulárnejšími nástrojmi sú v súčasnosti komunikačné možnosti, ktoré aplikácia ponúka - hlavne skupinové správy a hovory. Skupinových správ bolo v porovnaní s posledným týždňom v januári poslaných o 134 percent viac. Počet prijatých skupinových hovorov sa u priemerného používateľa navýšil v posledných dvoch týždňoch o 370 percent.

Priemerná angažovanosť v komunitách vzrástla o 78 percent a to v súvislosti s projektmi, akými je napríklad aktuálne spravodajstvo denníka Washington Post. Prispievajú k tomu aj ďalšie iniciatívy, ktoré vznikli s cieľom šíriť užitočné informácie medzi používateľmi Viber v čase, keď sú osobné kontakty obmedzené na minimum. 

Od vypuknutia pandemie COVID-19 došlo k:

  • Navýšeniu počtu denních aktívnych používateľov Viber o 18 percent v priebehu marca;
  • Počet nových používateľov, ktorí sa do aplikácie registrujú každý deň je vyšší o 25 percent;
  • Hovory prostredníctvom aplikácie sú dlhšie – dĺžka hovorov vzrástla o 35 percent;
  • Ľudia tiež posielajú o 75 percent viac videí.

Novinky týkajúce se aplikáce zahŕňajú:

1: Navýšenie počtu účastníkov skupinových hovorov z päť osôb na dvadsať;

​2. Rozposlanie správy o dôležitosti nasledovať zdravotné doporučenia niekoľko miliónom používateľov Viber v 22 jazykoch

3. Spustenie chatbota spoločne s WHO s cieľom oddeliť fakty o koronavíruse od dezinformácií. Viber tiež s rovnakým cieľom spolupracuje s Unicef U-Reports na zverejňovaní novinek a informácií v reálnom čase v niekoľkých jazykoch;

​4. Vytvorenie oficiálnych komunít pre šírenie oficiálnych informácií o COVID-19 spolu s relevantnými inštitúciami v 12 krajinách. Užívatelia tak môžu dostávať oficiálne a dôveryhodné informácie o pandémii a relevantných opatreniach;

5. Spustenie novej “zostaňte doma” samolepkovej kampane s cieľom zabaviť užívateľov v čase, keď sa nemôžu stretávať so svojimi blízkymi.

01 - Modified: 2020-05-11 13:21:05 - Feat.: 0 - Title: Strategický online denník: Prinášame najnovšie informácie z marketingu a médií v čase pandémie
01 - Modified: 2020-10-29 08:58:39 - Feat.: - Title: Viber oslavuje 10. narodeniny. Vstupuje do oblasti fintech 02 - Modified: 2020-10-14 07:44:15 - Feat.: - Title: Viber prichádza s možnosťou nastavenia pripomienok vo funkcii Moje poznámky 03 - Modified: 2020-09-18 08:02:42 - Feat.: - Title: Viber prichádza s novými funkciami 04 - Modified: 2020-08-20 07:31:32 - Feat.: - Title: Viber prichádza s novými nástrojmi pre obmedzenie spamu 05 - Modified: 2020-08-06 08:33:15 - Feat.: - Title: Viber spustil kampaň proti hladu vo svete
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2024 16:54