Uber začal poskytovaním jázd na vyžiadanie a postupne pridával ďalšie služby od donášky potravín až po elektrické bicykle či kolobežky. Do aplikácie integroval aj verejnú dopravu a tiež niekoľko vrtuľníkov.
Včera spoločnosť v San Franciscu oznámila niekoľko zásadných strategických vylepšení, zmien a partnerstiev, ktoré sa týkajú všetkých jej služieb. Predstavila svoju víziu pre ďalšiu generáciu aplikácie Uber, ktorú už v súčasnosti testuje v stovkách amerických a svetových miest.
Zvýšenie bezpečnosti
Jednou z noviniek je overenie jazdy pomocou štvormiestneho PIN kódu, ktorý zákazníka ubezpečí, že nastúpil do správneho auta. Vodičovi bude môcť začať jazdu až vtedy, keď do aplikácie zadá správny PIN. Uber vyvíja aj novú technológiu, ktorá využíva ultrazvukové vlny na automatické overenie, či je cestujúci v správnom aute, bez použitia PIN kódu.
Ďalšími novinkami, ktoré majú prispieť k bezpečnosti jazdy, sú: možnosť nahlásenia problému už počas jazdy, sms správa na 112, ktorá sa pridáva k núdzovému tlačidlu, ktoré prepojí cestujúcich a vodičov priamo s 911.
Predplatné a odmeny za vernosť
Novým produktom je mesačné predplatné, ktoré poskytuje používateľom aplikácie úsporu ako garanciu ceny jazdy, nulový poplatok za doručenie pri objednávkach Uber Eats, jedlo zdarma od partnerov ako McDonalds alebo zľavy na jazdy UberX a Uber Comfort a počas obmedzeného obdobia aj nulový poplatok za bicykle a kolobežky.
Obmedzenie plastov pri donáške jedla
Uber v rámci svojej služby Uber Eats pristúpil k redukcii používaných plastov. Reštaurácie od budúceho mesiaca nebudú automaticky pribaľovať k objednávke plastový riad, príbory a slamky, zákazník si ich bude musieť vyžiadať pri zadávaní objednávky.
Keďže za štyri roky fungovania služby Uber doručil viac ako 1 miliardu objednávok v 36 krajinách, úspora použitia jednorazových plastov môže byť nezanedbateľná.
Zároveň Uber Eats zavádza filtre na rôzne potravinové alergie. Ide o novú funkciu, ktorá miliónom ľudí s alergiami alebo dietetickými obmedzeniami uľahčí a zefektívni objednávanie.