Televízia Joj po viac než polročnej pauze vrátila na podvečerné obrazovky súťaž vo varení Moja mama varí lepšie ako tvoja. Relácia vstúpila do novej sezóny s vynoveným štúdiom aj upravenými pravidlami.
Pri svojej včerajšej premiére si pripísala sledovanosť 2,3 percenta a podiel pod 14 percentami, konkurenčné Rodinné prípady na Markíze dosiahli 3,2 percentnú sledovanosť a podiel nad 19 percentami v strategickej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov.
Súťažná relácia o varení sa prvýkrát objavila na obrazovkách televízie Joj pred štyrmi rokmi, 17. augusta 2015. Až do nástupu seriálu Oteckovia mala stabilnú divácku základňu a aj vďaka výraznej marketingovej podpore si držala trhové podiely okolo 20 percent, v ženskej časti publika to bolo až 30 percent, čím vytvárala aj dobrú nábehovú krivku pre hlavné spravodajské relácie.
Po nástupe Oteckov sa začala boriť s nedostatkom divákov a jej podiely spadli pod 10 percent. Televízia Joj sa rozhodla reláciu na konci minulého roka stiahnuť z obrazoviek a dopriať jej na istý čas pauzu. V novej sezóne chce Jojka tento stav zvrátiť a využíva na to aj čas, ktorý jej zostáva do návratu Oteckov na začiatku septembra.
Na promo kuchárskej šou Moja mama varí lepšie ako tvoja využila Joj aj hviezdnu návštevu Catherine Zeta-Jones a Michaela Douglasa na Slovensku. S hereckým párom nakrútila krátke video, ktoré nasadzuje do vysielania ako podpornú kampaň k formátu.
Moderátorom šou je od začiatku Milan „Junior“ Zimnýkoval, prvou legendárnou súťažnou dvojicou boli Hetešovci, nezabudnuteľnými sa stali aj Habovci či rekordéri Ivan s Ferom. Kuchárska šou podľa licencovaného španielskeho formátu má už za sebou 820 odvysielaných epizód.